۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خراسان اعلام کرد

آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خراسان گفت: طرح مشترک تولید هایما ۷ ایکس در طول یک سال اخیر آغاز شد و اکنون این خودرو به تولید انبوه رسیده است.

به گزارش بازار، بیژن زاهدی فر در مراسم آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس(۷X) گفت: طرح تولید هایما ۷ ایکس با همکاری شرکت‌های مختلف اجرایی شده که از جمله آن می‌توان به ایران خودرو خراسان، ساپکو و ایپکو و ایساکو اشاره کرد.

زاهدی فر اضافه کرد: با توجه به اینکه این خودرو جزو بزرگ‌ترین خودرو تولیدی سواری در گروه ایران خودرو است، خط تولید مونتاژ جدید برای این خودرو راه اندازی شد.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان افزود: تجهیز خدمات پس از فروش و تجهیز نمایندگی‌های فروش از جمله کارهایی است که برای تولید انبوه این خودرو انجام شد.

وی گفت: در سال ۹۳ راهبرد شرکت ایران خودرو خراسان تدوین شد که بخشی از آن به تنوع محصول و افزایش تولید مربوط می‌شد همزمان میزان تولید را در دستور کار قرار دادیم و بر این اساس نیروهای کار را سالانه افزایش دادیم که اکنون به ۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده و از این تعداد ۷۰۰ نفر را امسال جذب کرده ایم.

وی گفت: در این طرح، زیرساخت‌ها برای توسعه پایدار انجام شد که صرفه جویی ۲ هزار میلیارد تومانی را در تولید به همراه داشت.

زاهدی فر افزود: شرکت ایران خودرو خراسان به دنبال توسعه محصول است و در این باره مذاکراتی را برای رونمایی از ۳ محصول انجام داده است.

کد خبر: ۲۱۰٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha