۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
برنده نوربرگ رینگ کدام خودرو است؟
مرسدس بنز ای ام جی در رقابت با پورشه ۹۱۱

برنده نوربرگ رینگ کدام خودرو است؟

مرسدس بنز ای ام جی به تازگی رکورد پورشه ۹۱۱  را در پیست نوربرگ رینگ شکسته و برای افزایش فروش خودرو در بازار از آن بهره برداری تبلیغاتی کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: خودروسازان در تمام دنیا در رقابت هستند که برتری محصولات خود را برای کسب بازار بیشتر نسبت به سایر محصولات مشخص کنند. رقابت میان خودروسازان آلمانی بیش از سایر خودروسازان در دنیا دیده می‌شود. رقابتی که سبب تولید محصولات پرشتاب و هیجان انگیز برای مشتریان در بازار شده است.
در این مورد به تازگی خبری منتشر شده که مرسدس بنز ای ام جی به تازگی توانسته یک رکورد جدید که به چالش کشیدن پورشه ۹۱۱ است را در نوربرگ رینگ ثبت کند. این موضوع در حالی رخ داده که پیشتر پورشه جی تی ۲ آر اس ۹۱۱ رکورد مرسدس بنز را با تجهیز شدن به قوای محرکه اسپرت در همین پیست شکسته بود. اما، مرسدس بنز برای پس گیری مقام از دسته رفته و افزایش فروش، ای ام جی را در نسخه‌ای برای نمایشگاه معرفی کرد که رکورد را از پورشه پس گرفته بود.
هرچند این رقابت و برتری مرسدس بنز سایه سنگینی به اقبال پورشه در نمایشگاه خودرو آتی و بازار خواهد داشت، اما از نظر فنی ۹۱۱ همچنان با تجهیزات فنی و اسپرت می‌تواند برتری نسبت به مرسدس بنز ای ام جی در بازارهای اروپا داشته باشد. اگر این دو محصول با قوای فنی استاندارد به رقابت در پیست بپردازند، مرسدس پیروز میدان خواهد بود. گفتنی است که ستاره سه پره آلمانی در اعلامیه‌ای برتری خود نسبت به پورشه را رکورد جدید جهت بهره برداری تبلیغاتی منتشر کرده است.
می‌توان دریافت که سری ای ام جی به ویژه ای ام جی جی تی بلک به لطف تعبیه و طراحی مناسب پیشرانه و پایداری بالا برتری ویژه‌ای نسبت به پورشه دارد. این موضوع با قرارگیری پیشرانه ۹۱۱ و سیستم تعلیق آن سبب بازماندن از میدان رقابت‌ها شده است. سیستم تخلیه دود و پرخوران اجباری در ای ام جی لذت رانندگی را در زمان فشردن پدال گاز برای راننده افزایش داده است.
از سوی پورشه به دنبال توسعه انتقال قدرت جهت افزایش شتاب خودرو برای ثبت یک رکورد جدید در داخل پیست است. خودروسازان اگر به دنبال توسعه پیشرانه‌ها و سیستم قوای محرکه برای محصولات سوپر اسپرت خود نباشند، نه تنها رکوردها بلکه بازارهای فروش را تسلیم رقبا خواهند کرد.

کد خبر: ۹۵٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha