۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
«پاگانی» به دنبال جانشینی برای «هویرا» | سوپر اسپرتی که رقابت را سخت می‌کند

«پاگانی» به دنبال جانشینی برای «هویرا» | سوپر اسپرتی که رقابت را سخت می‌کند

«پاگانی» شرکت خودروساز اسپرت ایتالیایی به زودی محصول «هویرا» را با نسخه «آر» قدرتمندتر از همیشه به بازار عرضه خواهد کرد. آنطور که در جدیدترین تیزرهای این شرکت نمایش داده شده، یک پیشرانه قدرتمند ۱۲ سیلندر با آرایش وی شکل برای هویرا استفاده شده است.

بازار؛ گروه خودرو: پاگانی در آستانه معرفی جانشینی برای زوندا آر قرار دارد، هرچند که به صراحت اشاره نشده محصول و جانشین به حق این خودرو چیست، اما آنطور که در اکتبر سال ۲۰۲۰ این خودروساز اعلام کرد، هویرا  با نسخه آر قدرتمندتر از همیشه به خیابان‌ها خواهد آمد و این محصول جانشین خواهد بود.

آنطور که در تصاویر مشهود هست، هویرا آر با یک بال آیرودینامیکی در عقب خودرو، به دنبال دست یابی به حداکثر سرعت و پایداری در زمان حرکت است. به احتمال زیاد پاگانی با تغییر در طراحی آیرودینامیکی به دنبال دست یابی به بیشترین قدرت در زمان حرکت است.

هرچند که تاکنون اطلاعات فنی در خصوص هویرا نسخه آر منتشر نشده، اما آنطورکه این خودروساز ایتالیایی در جدیدترین تیزرهای خود از این محصول رونمایی کرده، این نسخه از یک پیشرانه قدرتمند ۱۲ سیلندر با آرایش وی شکل استفاده کرده است.

بنابه گزارشات، پاگانی هویرا آر با یک پیشرانه تنفس طبیعی طراحی شده توسط ای ام جی با قدرت ۹۰۰ اسب بخار رقبا را به چالش جدی خواهد کشید. از سوی باید اشاره داشت که این سوپراسپرت ساز ایتالیایی تا سال ۲۰۲۶ پیشرانه ۱۲ سیلندر وی شکل را رها نخواهد کرد و به دنبال توسعه از آن حرکت خواهد کرد.
پاگانی به زودی اقدام به رونمایی هویرا نسخه آر خواهد کرد و این مساله با انتشار تیزر تبلیغاتی از سوی این سوپر اسپرت ساز قوت بیشتری گرفته است. البته قیمت این محصول میلیون دلاری خواهد بود.

کد خبر: ۷۸٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha