۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
تصاویر جاسوسی از نسل جدید «جیپ گرند» چروکی ۲۰۲۲ منتشر شد

تصاویر جاسوسی از نسل جدید «جیپ گرند» چروکی ۲۰۲۲ منتشر شد

نسل جدید جیپ برای سال ۲۰۲۲ بوده که با تغییرات عمده روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود برای این خودرو از یک پیشرانه شش سیلندر وی شکل با حجم ۳.۶ لیتر توام با فناوری هیبریدی و قدرت ۳۷۵ اسب بخار استفاده شود.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری جاسوسی از جیپ گرند چروکی استاتر شده منتشر شده است. این خودرو نسل جدید جیپ برای سال ۲۰۲۲ بوده که با تغییرات عمده روانه بازار خواهد شد.

آنطور که در تصاویر دیده شده، این نسخه از جیپ دارای سه ردیف صندلی بوده که می‌تواند موفقیت آن را در بازار اس یو وی های سایزبزرگ تضمین کند. در طراحی جلو این خودرو از یک جلو پنچره بزرگ مشبک شکل، چراغ‌های کشیده و باریک با مه شکن‌های افقی شکل روی سپر چهره جدید شکل گرفتته است.

تا حد امکان مهندسان تلاش کردن که قطعات بدنه این خودرو را آیرودینامیکی طراحی و فضای مناسب کابین برای راحتی سرنشینان ایجاد کنند.

در طراحی عقب این خودرو، چراغ‌های کشیده‌تر و باریکتر، دو اگزوز و شیشه با میدان دید مناسب تعبیه شده است. هرچند احتمال دارد این اس یو وی هفت نفره باشد، اما باید منتظر بود که در زمان معرفی رسمی بررسی کامل تری از آن داشته باشیم. از رقبای این محصول می توان به تویوتا هایلندر، ب ام و ایکس ۵، مرسدس بنز جی ال ای و... اشاره کرد.

انتظار می‌رود برای جیپ گرند چروکی ۲۰۲۱ از یک پیشرانه شش سیلندر وی شکل با حجم ۳.۶ لیتر توام با فناوری هیبریدی و قدرت ۳۷۵ اسب بخاری استفاده شود.

کد خبر: ۶۵٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha