۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
نظارت بر بازار شب عید استان سمنان تشدید شد
معاون صمت سمنان در گفت‌وگو با بازار؛

نظارت بر بازار شب عید استان سمنان تشدید شد

سمنان- طحان، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان استان خبر داد.

حمید رضا طحان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان در استان سمنان آغاز شد، تاکید کرد: این طرح همه روزه در دو شیفت صبح و عصر با حضور بازرسان در هشت شهرستان استان سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بازرسان در این طرح بازار شب عید و ماه رمضان به خصوص کالاهای اساسی را رصد می کنند، افزود: این رصد همه روزه حتی روزهای تعطیل خواهد بود.

معاون نظارت و بازرسی صنعت معدن و تجارت سمنان نظارت بر کالاها و جلوگیری از گران فروشی را هدف این گشت ها دانست و تاکید کرد: عرضه کالا به مقدار کافی با محوریت جلوگیری از کمبود کالاهای اساسی دیگر هدف اجرای طرح تشدید نظارت است.

طحان با بیان اینکه در این بازرسی ها، بازرسان با حضور در واحد های صنفی مسائلی مانند گران فروشی، کم فروشی، تقلب و ... را مورد بررسی قرار می دهند، گفت: از آنجا که تقاضا برای خدمات نیز در این ایام بالا رفته، نظارت بر عرضه خدمات هم در دستور کار بازرسان قرار دارد.

وی با بیان اینکه کالاهایی که در سبد حمایتی مردم قرار دارند مانند خوراکی ها، خشکبار، پوشاک و کفش و کالاهای تنظیم بازار، اولویت این بازرسی ها خواهد بود، گفت: مردم نیز می توانند تخلفات اصناف را به صمت ۱۲۴ گزارش کنند.

معاون صمت استان سمنان همچنین گفت: این طرح تا ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد و بازرسان در تمام شهرستان‌های استان بازارها را رصد خواهند کرد.

طحان خواستار همراهی اصناف و مردم با طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان شد و تاکید کرد: گروه‌های کالایی و خدماتی مرسوم ایام عید و ماه رمضان در این طرح به صورت ویژه نظارت می شود.

کد خبر: ۲۷۶٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha