۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
قرارداد تأمین ناوگان اتوبوس‌رانی کشور با یک واحد تولید خودرو در سمنان منعقد می‌شود
استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

قرارداد تأمین ناوگان اتوبوس‌رانی کشور با یک واحد تولید خودرو در سمنان منعقد می‌شود

سمنان- آشناگر، استاندار سمنان با اشاره به اینکه رفع مشکلات یک واحد تولید خودرو در سمنان در دستور کار قرار دارد، گفت: بر اساس دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور، قرارداد تأمین ناوگان اتوبوس‌رانی کشور با این واحد تولیدی منعقد می‌شود.

علیرضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به مشکلات واحد تولیدی خودرو عقاب افشان سمنان اظهار داشت: شرکت عقاب از شرکت‌های قابل‌رقابت با واحدهای تولیدی در خارج از کشور است که اکنون مشکلاتی برای تأمین مواد اولیه این شرکت ایجادشده است که درصدد رفع آن هستیم.

وی بابیان اینکه تأمین نقدینگی برای رفع مشکلات مالی این واحد تولیدی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: برخی مشکلات قضایی شرکت عقاب افشان نیز باید از سوی تعزیرات حکومتی بررسی و به‌سرعت رفع شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مشکلات ترخیص کالای این واحد در گمرک نیز پیگیری شده است و اقدامات لازم در این راستا انجام می‌شود، تصریح کرد: قراردادی با معاون عمرانی وزیر کشور برای تأمین ناوگان اتوبوس‌رانی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت این واحد تولیدی در استان منعقد خواهد شد که کمک شایانی به رونق تولیدات شرکت عقاب افشان می‌کند.

آشناگر در ادامه با اشاره به اینکه بیمه بیکاری کارگرانی که در این شرکت مشغول به کار بودند نیز از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: معاون عمرانی وزیر کشور در ۱۴ تیرماه به استان سمنان سفر می‌کند.

کد خبر: ۲۵٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha