۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
اصناف استان سمنان ۶۸ میلیارد ریال تخلف کردند
سرپرست معاونت نظارت صمت سمنان:

اصناف استان سمنان ۶۸ میلیارد ریال تخلف کردند

سمنان- سرپرست معاونت نظارت صمت سمنان گفت: طی بازرسی های صورت گرفته در هفت ماهه اول سال جاری ۶۸ میلیارد ریال تخلف توسط اصناف استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید رضا طحان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی صنعت معدن و تجارت استان سمنان از انجام بازرسی از اصناف استان خبر داد و تاکید کرد: در هفت ماهه سال جاری ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخلف اصناف توسط بازرسان ثبت و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ هزار مورد بازرسی در هفت ماهه سال جاری در سراسر استان سمنان توسط بازرسان صمت صورت گرفته است، افزود: یک هزار و ۷۸۸ مورد پرونده تخلف اصناف رسیدگی و به تعزیرات ارجاع شده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در بازرسی ها کالاهای اساسی و ضروری مردم اولویت دارد، گفت: گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور ، عرضه کالای قاچاق و ... عمده تخلفات صورت گرفته توسط اصناف است.

طحان با بیان اینکه یک هزار و ۹۰۰ مورد تخلف اصناف برای بازرسان صمت محرز شده است، تاکید کرد: از مردم می خواهیم که برای کمک به بازرسان صمت موارد تخلفات اصناف را با سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در نزدیک ترین زمان به آن رسیدگی شود.

کد خبر: ۲۵۵٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha