۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شرایط تامین خودرو در کشور جنایت است| تصمیمات در این حوزه داغ بر دل مردم گذاشته است
نماینده مردم قائنات در مجلس:

شرایط تامین خودرو در کشور جنایت است| تصمیمات در این حوزه داغ بر دل مردم گذاشته است

نماینده مردم قائنات در مجلس، گفت: برای واردات خودرو به نفع خودروسازان و گروهی خاص تصمیم گیری می شود و این غول هفت سر ریشه اش کجاست که هر تصمیمی در کشور برای خودرو دار شدن مردم می گیریم مانع می شود.

به گزارش بازار، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: خیانت بود که در روزهای آخر سال با سوء مدیریت به اعتماد بزرگترین سرمایه تعلیم و تعلم کشور خدشه وارد شد و چرا در کشور نسبت به محاکمه خائنین بی توجهیم و این بی تفاوتی باعث رنجش مردم شده است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم با اشاره به تاکید رهبری نظام به موضوع مهار تورم گفت: این موضوع یک حکم شرعی است و حکم ولی است و حکم نایب برحق امام زمان(عج)، حکم امام زمان(عج) است، لذا به تیم اقتصادی دولت هشدار می دهم، به خدا قسم اگر در تصمیمات تان تورم دیگری به مردم تحمیل کنید، خیانت کرده اید و بدانید اگر سفره مردم را کوچکتر از این کنید و فکری به حال طبقه متوسط و ضعیف نکنید، در مقابل امام زمان(عج) ایستاده اید و قرار ما این نبود سختی و فشار اصلاحات اقتصادی را طبقه ضعیف متحمل شوند، لذا مجلس برای جلوگیری از این واقعه سخت، کالابرگ را پیش بینی کرد، اما چرا دولت به تکلیف قانونی خویش عمل نمی کند؟

وی تصریح کرد: من می بینم در حوزه انتخابیه نه تنها سفره ها کوچک شده، بلکه به دلیل گرانی و خشکسالی و نبود نهاده های دامی سفره ها جمع شده است! لذا اجرای طرح کالابرگ می تواند سفره خانواده ای را دوباره پهن کند و ما حق نداریم با تصمیمات خود، گوشت و مرغ و روغن و برنج را از سفره های مردم حذف کنیم.

اسحاقی با انتقاد از حذف موضوع واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال از لایحه بودجه سال جاری تاکید کرد: دشمن روی عملکرد و تصمیمات خودروسازان نه تنها حساب ویژه باز کرده، بلکه نتیجه گرفته است، به خدا قسم شرایط تامین خودرو و کیفیت آن در کشور جنایت است و تصمیمات در این حوزه داغ بر دل مردم گذاشته است و واردات خودرو به نفع خودروسازان و گروهی خاص تصمیم گیری می شود و این غول هفت سر ریشه اش کجاست که هر تصمیمی در کشور برای خودرو دار شدن مردم می گیریم مانع می شود و با وقاحت روز به روز قیمت را افزایش و شرایط را ظالمانه تر می کند، این چه شرطی است که مردم عزیزمان را برای خودرو دار شدن مجبور می کند ۹۰ میلیون بلوکه کند و خودرو را می فروشد و بعد از آنکه شرایط را نمی تواند اخذ کند، برای گرفتن همان خودرو دچار مشکل می شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند قدرت پیش بینی پذیری و برنامه ریزی و اگر دستگاه ها قدرت پیش بینی داشته باشند، باید از همین حالا به فکر نهاده های دامی باشیم و اگر این کار را نکنیم، ولله قسم با کمبود گوشت مرغ و گوشت قرمز مواجه می شویم.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha