۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
کمپین امداد ۲۴ ساعته مدیران خودرو؛ نوروز امسال هم کنار شما هستیم
بازار خبر می دهد

کمپین امداد ۲۴ ساعته مدیران خودرو؛ نوروز امسال هم کنار شما هستیم

کمپین امداد ۲۴ ساعته مدیران خودرو در ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. این کمپین با هدف پشتیبانی فنی از خودروها در کمترین زمان ممکن از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار خواهد بود.

بازار؛ گروه خودرو: کمپین امداد ۲۴ ساعته مدیران خودرو در ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. این کمپین با هدف ایجاد حس خوب و آرامش خاطر مشتریان عزیز و پشتیبانی فنی از خودروها در کمترین زمان ممکن از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار خواهد بود. در طول این کمپین بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو امدادی و بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل متخصص در سرتاسر کشور آماده امدادرسانی هستند و مشتریان عزیز می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۷۶۵۱ از خدمات امداد بهره‌مند گردند.

همچنین در راستای ارتقا کیفیت خدمات، در تمامی مدت کمپین امداد ۲۴ ساعته مدیران خودرو، بیش از ۱۵۰ نمایندگی‌ منتخب خدمات پس از فروش نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند بود. چنانچه مشتریان مدیران خودرو در طول ایام نوروز نیاز به مراجعه به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش داشته باشند می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر جهت پذیرش به نمایندگی‌های منتخب مراجعه نمایند.

شرکت مدیران خودرو که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خودرو ایران همواره رضایت مشتریان را الگو خود قرار داده است، با استقرار تیم‌های امدادی مجرب و آموزش دیده خود در جاده‌های پرتردد و محورهای مواصلاتی اصلی و همچنین ارائه خدمات توسط نمایندگی‌ها منتخب، نوروزی شاد همراه با ایمنی و آسایش را برای مشتریان آرزومند است.

کد خبر: ۲۱۲٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha