۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
اجاره خودرو در اروپا فقط ماهانه ۱۱۲ دلار
استلانتیس برنامه جدید برای بازار خودرو دارد

اجاره خودرو در اروپا فقط ماهانه ۱۱۲ دلار

گروه خودروسازی استلانتیس با همکاری پژو-سیترون و فیات-کراسیلر در نظر دارد دو محصول پژو ۲۰۸ الکتریکی و اوپل کروسا الکتریکی را با قیمت ۱۱۰ تا ۱۱۲ دلار در ماه برای اتحادیه اروپا، اجاره دهد.

بازار؛ گروه خودرو: اغلب گردشگران و مسافران در اتحادیه اروپا تمایل دارند که خودرو اجاره کنند، اجاره خودرو در اروپا علاوه بر هزینه پیش پرداخت نیازمند هزینه پیمایش نیز است. اجاره خودروهای الکتریکی در بازار اروپا بسیار گران تر از اجاره محصولات بنزینی و دیزلی است، از سوی تمام رانندگان در دنیا نسبت به زمان شارژ، نگهداری شارژ باتری و عمر مفید باتری گله دارند. شاید تا حدودی این مورد قابل قبول باشد، اما این موضوع برای تمام خودروها صدق نمی کند.

گروه خودروسازی استلانتیس با همکاری پژو- سیترون و فیات- کراسیلر در نظر دارد تا راه حل جدید و مقرون به صرفه برای اجاره خودرو در بازار اروپا را اعلام کنند. استلانتیس برنامه ای به نام «حرکت شما با خودرو الکتریکی» را آغاز کرده است، این برنامه به دنبال عرضه خودرو الکتریکی با قیمت بسیار پایین و البته زمان شارژ باتری بالا است. با توجه به هدف اتحادیه اروپا برای کاهش مصرف خودروهای بنزینی و دیزلی، چهارمین خودروساز بزرگ دنیا به دنبال توسعه محصولات الکتریکی است.

استلانتیس در نظر دارد که پژو ۲۰۸ الکتریکی و اوپل کروسا الکتریکی که پلت فرم و باتری مشترک دارند را با قیمت ۱۱۰ تا ۱۱۲ دلار در ماه برای اتحادیه اروپا، اجاره دهد. پیش پرداخت اولیه برای دو خودرو مذکور محدود بوده و هر مایل تقریبا باید ۷ سنت یا ۰.۱۱ دلار به ازای هر کیلومتر مشتری پرداخت کند

استلانتیس در نظر دارد که پژو ۲۰۸ الکتریکی و اوپل کروسا الکتریکی که پلت فرم و باتری مشترک دارند را با قیمت ۱۱۰ تا ۱۱۲ دلار در ماه برای اتحادیه اروپا، اجاره دهد. پیش پرداخت اولیه برای دو خودرو مذکور محدود بوده و هر مایل تقریبا باید ۷ سنت یا ۰.۱۱ دلار به ازای هر کیلومتر مشتری پرداخت کند. مشتریان می توانند با یک بار شارژ هر کدام از خودروهای مذکور حدود ۵۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشند. استلانتیس معتقد است که برنامه می تواند به افزایش استفاده از خودروهای الکتریکی در بازارهای جهانی کمک کند. چهارمین خودروساز بزرگ دنیا هدف دارد که اجاره خودروهای الکتریکی ارزان تر شود و امکان ارائه خدمات بلند مدت برای مشتریان فراهم شود. با توجه به فناوری خودروهای متصل هزینه پیمایش برای محصولات مذکور به صورت دقیق محاسبه می شود.

اجاره خودرو در اروپا فقط ماهانه ۱۱۲ دلار

استلانتیس برای دست یابی به این هدف قصد دارد در آینده نزدیک ۳ میلیارد دلار در کارخانه های مخصوص تولید خودروهای الکتریکی واقع در اروپا سرمایه گذاری کند. این درحالی است که چهارمین خودروساز بزرگ دنیا قصد دارد ۲.۸ میلیارد دلار برای تولید خودروهای برقی مخصوص آمریکا در کانادا سرمایه گذاری کند. استلانتیس معتقد است که سرمایه گذاری ۲۴.۷ میلیون دلاری برای کارخانه موتور میشیگان که در حال حاضر آماده تامین نیاز خودروسازان زیر مجموعه است، به خودروهای پژو ۲۰۸ الکتریکی و اوپل کروسا الکتریکی می تواند کمک کند. استلانتیس برنامه دارد بزودی در سراسر قاره اروپا استفاده از خودروهای الکتریکی اجاره ای باب شود و مقدار ضریب آلایندگی کاهش یابد. چهارمین خودروساز بزرگ دنیا به دنبال برقی سازی برند لوکس خود یعنی مازراتی است که بزودی برنامه ها و جزئیات آن توسط سخنگو این گروه اعلام خواهد شد.

استلانتیس با ارائه این برنامه در اتحادیه اروپا نه تنها حمایت دولت های این قاره و سازمان حمل و نقل اتحادیه اروپا را دریافت خواهد کرد، بلکه رقابت چینی های و تسلا را برای فروش خودروهای الکتریکی در اروپا بسیار سخت خواهد کرد. زیرا در برنامه اجاره خودروهای الکتریکی ارزان قیمت، بخش خدمات بلند مدت در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۶۳٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha