۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
دادگستری فارس برای رفع مشکلات پایانه صادراتی استان ورود کرد
بازتاب گزارش بازار؛

دادگستری فارس برای رفع مشکلات پایانه صادراتی استان ورود کرد

شیراز- دادگستری فارس در پی گزارش بازار به موضوع عدم تکمیل پروژه پایانه صادراتی استان و تعلل سرمایه گذار در اجرای این طرح ورود کرد.

بازار؛ گروه استان ها: عدم راه اندازی پایانه صادراتی در فارس که به عنوان قطب تولید برخی از محصولات کشاورزی در کشور به شمار می رود و دغدغه های صادرکنندگان از این موضوع و انتقاد از اینکه چرا راه اندازی یک پروژه باید ۱۵ سال به طول بینجامد در بازار، باعث شد که دادگستری استان فارس برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به این پروژه آستین بالا بزند.

روز گذشته بازار طی گزارشی با عنوان «فارس پایانه صادراتی ندارد| امروز و فرداهای ۱۵ ساله سرمایه گذار» به مشکلات پیشروی صادرات در استان فارس پرداخته بود. در پی انتشار این گزارش، دادگستری استان فارس به موضوع ورود کرده است.

رییس کل دادگستری استان فارس در این رابطه به بازار گفت: پس از اطلاع از این موضوع یکی از معاونان را برای بررسی و رفع مشکلات موجود پیشروی این پروژه مامور کرده ام.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی افزود: بر این اساس قرار است دلایل و مشکلات مربوط به پایانه صادراتی استان فارس پیگیری و برای رفع آن اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه تاخیر در راه اندازی این پروژه نیز پیگیری خواهد شد، ادامه داد: اگر سرمایه گذار با مشکلاتی برای راه اندازی آن روبه رو باشد این موضوع در کارگروه ویژه رفع موانع تولید مطرح خواهد شد تا هر چه سریعتر برای راه اندازی آن اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha