۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
تصاویر جاسوسی مرسدس بنز ای ام جی جی تی منتشر شد
آلمانی ها به دنبال چالش در خیابان ها

تصاویر جاسوسی مرسدس بنز ای ام جی جی تی منتشر شد

به تازگی تصاویری از محصول جدید مرسدس بنز به صورت جاسوسی در نوربرگ رینگ منتشر شده است، جی تی ۵۳ باشاسی اس ال قرار است جایگزین جی تی ۶۳ شود.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری از محصول جدید مرسدس بنز به صورت جاسوسی در نوربرگ رینگ منتشر شده است. هرچند که این خودروساز آلمانی نهایت تلاش خود را برای دور شدن از دوربین جاسوسان انجام داده است، اما ظاهرا این محصول جایگزین جی تی ۶۳ باشد.

براساس آنچه که در تصاویر مشهود هست، مرسدس بنز تلاش کرده که طراحی مجددی برای محصول کوپه اسپرت خود انجام دهد. هرچند که استتارهای بدنه برای مخفی کردن نوع طراحی استفاده شده بود، اما ظاهرا از محصولات اس ال و پروجکت وان برای طراحی این محصول استفاده شده است. ولی به نظر می رسد که جی تی ۵۳ زرد رنگ از نسخه های مشکی رنگ مات برای لاستیک ها استفاده کند. ظاهرا مرسدس بنز تغیرات عدیده ای در داخل کابین و داشبورد انجام نداده و همان ظاهر قدیمی در این محصول خود نمایی می کند.

نسل دوم جی تی کوپه براساس شاسی احیا شده اس ال تولید می شود، به بیانی بهتر سقف و ستون های این محصول با اس ال مشترک و یکپارچه است. هرچند که ستاره آلمانی مدعی متفاوت بودن اس ال از جی تی است، اما در ظاهر این تفاوت چندان به چشم نمی آید. اس ال برای آن دسته از مشتریان تولید شد که عاشق هیجان بودند، ظاهرا نسل دوم جی تی نیز برهمین اساس تولید خواهد شد.

هرچند که گروه خودروسازی مرسدس بنز اطلاعات فنی دقیقی از ای ام جی منتشر نکرده است، اما احتمال زیادی وجود دارد که جی تی ۵۳ از یک موتور چهار لیتری هشت سیلندر با آرایش وی شکل مجهز به توربو دوقلو با قدرت ۴۶۹ اسب بخار استفاده کند. از سوی احتمال آن نیز جود دارد که از پیشرانه هشت سیلندر ۵۷ اسب بخاری جی تی ۶۳ برای این کوپه جدید استفاده شود. شایعاتی نیز در خصوص هیبریدی شدن اس ال و جی تی با قدرت ۸۰۰ اسب بخار و پلاگین شارژ وجود دارد، البته باید منتظر بود و دید که مرسدس بنز این محصول را چگونه عرضه خواهد کرد.


کد خبر: ۱۴۳٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha