۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
تغییرات جیپ گرند چروکی برای ۲۰۲۲
استایل، رنگ و صفحه نمایش مهم ترین انتخاب مشتریان است

تغییرات جیپ گرند چروکی برای ۲۰۲۲

شرکت خودروسازی جیپ نسل جدید گرند چروکی را با تغییرات عدیده در کابین و سیستم های رفاهی برای سال آینده راهی بازار خواهد کرد، این خودرو از رنگ های متنوعی بهره می برد.

بازار؛ گروه خودرو: حدود یک سال پیش بود که جیپ گرند چروکی با معرفی نسخه هفت نفره خبر ساز شد. به روز رسانی که برای این مدل رخ داده بود با سایر نسخه های گرند چروکی تفاوت داشت، جیپ سعی کرده بود که با تعبیه یک نمایشگر لمسی در داشبورد، فضای کابین این محصول را نسب به سایر مدل های گرند چروکی متمایز کرده است. در این نسخه بیشترین تعداد دوربین و سیستم ناوبری استفاده شده است، این نسخه دارای نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی بوده که بیشتر سیستم های رفاهی روی آن تعبیه شده است.

نکته قابل تامل در اینجاست که این خودرو دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی بوده که تمام برنامه رفاهی و سرگرمی برای سرنشینان عقب روی آن تعبیه شده است. این مزیت سبب می شود که در سفرهای طولانی سرنشینان راحتی بیشتری داشته باشند. از آن سو شاهد هستیم که این خودرو به سیستم های محدودیت کنترل سرعت، جذب حرکات طولی و عرضی خودرو مجهز هست که مانع از سلب آسایش سرنشینان می شود. قابل ذکر است که در این خودرو ۹ گیگ فضای ذخیره سازی تصاویر و فیلم برای سرنشینان تعبیه شده است.

این نسخه از گرند چروکی را با نام MY۲۰۲۲ جیپ به بازار معرفی کرده است، مهم ترین شاخصه آن وجود رنگ های متنوع برای بدنه و کابی خودرو است. مشهور ترین رنگ این خودرو آبی است، البته جیپ حدود ۸ طیف رنگی را در نظر گرفته است.

این شاسی بلند هفت نفره برای دومین سال ورود خود به بازار با فیس لیفت جزئی همراه بوده است، در این خودرو از ظاهر جدید برای چراغ‌ها، جلوپنجره، سپر، کاپوت و چرخ ها استفاده شده است. چرخ های این خودرو ۲۱ اینچی شده که می تواند تاثیر مثبت در افزایش توان داشته باشد. از آن سو شاهد هستیم که جیپ ارتفاع سپرها را نسبت به زمین بیشتر کرده است.

گفتنی است که شرکت خودروسازی جیپ امکانی را فراهم کرده که این اختیار را به مشتریان می دهد براساس نیاز سرنشین خودرو را پنج یا هفت نفره سفارش دهند و این محصول سال آینده میلادی راهی بازار خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۵٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha