ایران و بنگلادش ظرفیت‌های خوبی برای همکاری در حوزه کشاورزی دارند
رئیس اتاق بجنورد:

ایران و بنگلادش ظرفیت‌های خوبی برای همکاری در حوزه کشاورزی دارند

پورآبادی، رئیس اتاق بجنورد در دیدار با سفیر بنگلادش در تهران، ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری را از فرصت‌های قابل‌توجه برای سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، رئیس اتاق بجنورد در جریان بازدید از سومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خرما و صنایع وابسته در بوشهر، با گوسال اعظم سارکر، سفیر جمهوری بنگلادش در تهران دیدار کرد و از میزبانی استان خراسان شمالی از سفیر بنگلادش در تهران و هیات همراه در بهمن سال جاری خبر داد.

سعید پورآبادی در این دیدار بر لزوم گسترش تعاملات و مراودات تجاری دوسویه در امر صادرات و واردات و سرمایه‌گذاری‌های مشترک تأکید کرد.

او با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان خراسان شمالی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری ابراز امیدواری کرد: مراودات تجاری دوجانبه با توسعه و رونق اقتصادی همراه باشد.

پورآبادی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشاورزی استان خراسان شمالی، سرمایه‌گذاری مشترک در تمام حوزه‌ها به‌ویژه صادرات محصولات کشاورزی مانند زعفران، انگور و سایر محصولات باغی این استان به کشور بنگلادش را خواستار شد.

در ادامه، رئیس اتاق بجنورد از سفیر بنگلادش در تهران و هیات همراه دعوت کرد تا از نزدیک با پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان خراسان شمالی در تمام بخش‌ها به‌منظور سرمایه‌گذاری مشترک بیشتر آشنا شوند.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha