۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
اجرای طرح آمایش سرزمین باعث توزیع عادلانه منابع وزارت صمت می شود
معان وزیر صمت:

اجرای طرح آمایش سرزمین باعث توزیع عادلانه منابع وزارت صمت می شود

شیراز- معاون وزیر صمت گفت: با نهایی شدن طرح آمایش سرزمین منابع وزارت صمت را به صورت مدیریت شده در تمامی نقاط کشور به ویژه استان فارس هدایت می کنیم.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت فارس، محسن صالحی‌نیا طی بازدید و نشست ویژه اقتصادی در جهرم با تاکید بر ایجاد انگیزه و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهرم، مطرح کرد: تدابیر به کار گرفته شده در فراهم شدن شرایط لازم سرمایه گذاری به ویژه در زمینه زیرساخت‌های لازم در استان و حتی کشور، منطقه ویژه اقتصادی جهرم مثال زدنی و اقدامات صورت گرفته قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به در دست اجرا بودن طرح آمایش سرزمینی توسط مرکز پژوهش‌های مجلس در بخش صنعت، بیان داشت: امیدواریم با نهایی شدن این طرح بتوانیم منابع وزارت صمت را به صورت مدیریت شده در تمامی نقاط کشور به ویژه استان فارس هدایت کنیم.

صالحی نیا در رابطه با حمایت سازمان ایدرو از رونق تولید در منطقه ویژه اقتصادی جهرم خبر داد و در این زمینه گفت: محاسبه قیمت واگذاری زمین بر اساس قواعد و سازوکارهای خاص خود انجام می‌شود اما ما می‌توانیم به منظور حمایت از تولید در زمینه کاهش دریافت هزینه اولیه و طولانی کردن اقساط به سرمایه‌گذاران کمک کنیم.

وی گفت: در حال حاضر چندین طرح آماده وجود دارد که در صورت امکان طی ماه‌های آتی موارد مطرح اجرایی را پیگیری خواهیم کرد و به صورت مشارکتی در قالب مشارکت ۲۰ درصدی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ۲۰ درصد سرمایه‌گذاری و ۶۰ درصد تسهیلات در طرح و برنامه‌های تولید محور همکاری خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha