۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
«فراری» GTB ۲۹۶، کروک به بازار می‌آید
نگاهی به خودرو خاص ایتالیایی با ظاهر جدید

«فراری» GTB ۲۹۶، کروک به بازار می‌آید

به تازگی تصاویر جاسوسی از ۲۹۶ GTB منتشر شده که نشان می‌دهد این خودرو با سقف کروک به بازار می‌آید، دلیل این نوع طراحی کاهش وزن برای قوای فنی ۸۱۸ اسب بخاری است.

بازار؛ گروه خودرو: بیش از یک ماه است که از معرفی فراری ۲۹۶ GTB می‌گذرد، به تازگی تصاویر جاسوسی از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده است که نشان از آن دارد این مدل از فراری با سقف کروک به بازار می‌آید. در تصاویر خطوط زیر پوشش‌های استتار قابل رویت است که ویژگی قابل حرکت را نمایان کرده است. این خودروساز ایتالیایی در زمان تست هر خودرویی، آن را به طور کامل استتار می‌کند، این موضوع در مورد ورق بدنه خودرو نیز صادق است که به طور ماهرانه آن را نیز پوشش داده‌اند.

انتظار می‌رود در ۲۹۶ GTB از قوای محرکه پلاگین هیبرید با یک پیشرانه ۳ لیتری با آرایش وی شکل شش سیلندر مجهز به توربوشارژر دو قلو که احتمالا الکتریکی نیز باشد، استفاده شود. به طور کلی قدرت ترکیبی این خودرو ۸۱۸ اسب بخار و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. صفر تا صد این خودرو ۲.۹ ثانیه است که برای ۲۹۶ GTB این موضوع کندی سرعت محسوب می‌شود.

هدف از طراحی سقف متحرک برای ۲۹۶ GTB ایجاد کاهش وزن خودرو برای دست یابی به سرعت‌های بالاتر است. هرچند که طراحی داخل کابین آن به ویژه صندلی‌ها برای هر فردی مناسب و راحت نخواهد بود، اما فراری در طراحی کنسول میانی این خودرو از طرح باریک و کشیده استفاده کرده که زیبایی کابین را افزایش دهد.

فراری به زودی مدل ۲۹۶ GTB را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. این خودروساز ایتالیایی قصد دارد در سال میلادی آینده این خودرو را به بازار عرضه کند. البته شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فراری در سال ۲۰۲۲ همزمان با معرفی رسمی، محصول را مستقیم به بازار عرضه کند. باتوجه به اینکه در دنیا به سمت استفاده و تولید خودروهای الکتریکی، تمایل‌ها بیشتر شده است. این محصول خوشنام ایتالیایی نیز به دلیل استفاده از قوای محرکه هیبریدی اقبال مناسبی در فروش بازار خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۱٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha