BMW دوچرخه برقی جدید و اسکوتر تاشو خود را معرفی کرد
در راستای حمل  و نقل آسان در شهرها

BMW دوچرخه برقی جدید و اسکوتر تاشو خود را معرفی کرد

با توجه به اهمیت کاهش آلایندگی و حمل و نقل آسان در شهرها، بی ام دبلیو دوچرخه برقی جدید و اسکوتر تاشو خود را معرفی کرد.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: «راب  ریپورت» در گزارشی نوشت: بی ام دبلیو در حال حاضر مجموعه ای چشمگیر از خودروهای برقی دارد و اکنون تمرکز خود را روی دوچرخه های باطری  دار گذاشته است.  این برند آلمانی به تازگی دو  وسیله حمل و نقل برقی جدید رونمایی کرده است که اجازه می دهد  افراد در خیابان های شهر بدون آلایندگی حرکت کنند.

بی ام دبلیو در حال حاضر مجموعه ای چشمگیر از خودروهای برقی دارد و اکنون تمرکز خود را روی دوچرخه های باطری  دار گذاشته است

اولین طرح یک دوچرخه جمع و جور و سه چرخ به نام Dynamic Cargo است. همانطور که از نام تجاری آن مشخص است ،  دارای سکویی در پشت است که برای حمل  کالای خریداری شده ، چمدان ، بچه طراحی  شده است. در عین حال که  بسته به آنچه می خواهید حمل کنید ، می توانید طیف وسیعی از اتصالات را بر روی آن نصب کنید.
 

BMW دوچرخه برقی جدید و اسکوتر تاشو خود را معرفی کرد

 یوخن کارگ ، سرپرست بخش ایده های خودرو در فناوری های جدید BMW و بخش چین ، در بیانیه ای گفت: هدف ما این بود که مفهومی را ایجاد کنیم که چابکی و احساس رانندگی یک دوچرخه معمولی حفظ شود ، در حالی که گزینه های جدید و ایمن حمل و نقل را هم داشته باشد.

BMW دوچرخه برقی جدید و اسکوتر تاشو خود را معرفی کرد

برای دستیابی به این قابلیت ، این سه چرخ دارای یک چرخ بزرگ  منحصر به فرد  در جلو به علاوه یک جفت محور چرخشی عقب است که به آن اجازه می دهد تا به طور موثر در گوشه ها حرکت کند. در همین حال ، پیشرانه برقی با فشار دادن پدال به طور خودکار فعال می شود تا دو چرخ عقب را که مجهز به محور سفت و سخت هستند ، حرکت دهد. این بدان معناست که محموله شما در عقب و در  داخل سکو محکم و پایدار خواهد ماند.

 ،BMW Clever Commute Scooter  اسکوتر الکترونیکی تاشو بی ام دبلیو به نام Clever Commute است که  می توان به راحتی در شهر  آن را حمل کرد. از سوی دیگر ، Clever Commute برای افراد شاغل طراحی شده است که می خواهند رفت و آمد روزانه را سازگار با محیط زیست انجام دهند. به گفته بی ام دبلیو ، اسکوتر الکترونیکی با آلایندگی صفر به خوبی جمع می شود و حتی می تواند در صندوق عقب  ماشین قرار گیرد. همچنین می تواند در حمل و نقل عمومی به شکل تاشو حمل یا زیر میز کار به راحتی گذاشته شود.

BMW دوچرخه برقی جدید و اسکوتر تاشو خود را معرفی کرد

البته کوچک بودن ، به این معنی نیست که قدرتمند نیست. این اسکوتر دارای یک موتور است که در چرخ جلو نصب شده است و ب ام  دبلیو می گوید با کمترین تلاش می توانید از سطوح شیب دار  عبور کنید.

این خودروساز جزئیاتی در مورد قدرت و یا  میزان محدوده طی شده  دو خودرو برقی ارائه نکرده است ، اگرچه ادعا می کند که مسافت پیموده شده  را می توان با توجه به  اپلیکیشن مربوطه  بدست آورد. بی ام دبلیو همچنین اعلام کرد که باتری هر دو  وسیله را می توان برداشت و در خانه شارژ کرد. گفتنی است بی ام  دبلیو  فعلا در حال مذاکره  جهت اخذ مجوزهای احتمالی این خودروهای جدید در جاده ها است.

کد خبر: ۱۰۱٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha