۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
شاهکار بدون سقف مرسدس بنز
کابین خودروها در آینده چه طراحی خواهند داشت؟

شاهکار بدون سقف مرسدس بنز

شرکت خودروسازی مرسدس بنز به طور رسمی تصاویری از کابین جدید رودستر SL منشتر کرد، المان زبان طراحی جدید مرسدس‌بنز درحالت بصری جذابیت بیشتری را به وجود آورده است.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی مرسدس بنز به طور رسمی تصاویری از کابین جدید رودستر چابک و جسور خود یعنی SL کلاس را منتشر کرد. هرچند تصور می‌شد که خودروهای رودستر طراحی کابین کوچکی داشته باشند، اما این خودروساز آلمانی برای محصول رودستر خود تغییرات فراوانی را ایجاد کرده است.

زیرا این نخستین نسلی از SL کلاس است که به صورت کوپه چهار نفره روانه بازار می‌شود. به جرات می‌توان گفت که طراحی داخلی SL جدید زیباترین کابین حاضر در صنعت خودرو است. مجموعه پشت آمپر ۱۲.۳ اینچی با صفحه نمایش ۱۱.۹ اینچی کنسول میانی فضای مدرنی را ایجاد کرده است. جذاب‌ترین بخش طراحی داشبورد، استفاده از دریچه‌های کروی‌شکل با LED های نواری و تریم دو رنگ است که کابین دلنشینی را ایجاد کرده است.

 بد نیست بدانید که متفاوت‌ترین نمایشگر کنسول میانی در این رودستر چابک اشتوتگارتی استفاده شده است. نمایشگر ۱۱.۹ اینچی کنسول میانی قابلیت جا به جا شدن دارد و در عرض امکان تغییر مکان دارد. در این باره مدیر طراحی مرسدس‌بنز گوردن واگنر بیان کرد که؛ طراحی نمایشگر عمودی در کنسول میانی، المان زبان جدید مرسدس‌بنز است که به حالت بصری جذابیت بیشتری را به وجود می‌آورد. تیم ما برای SL کلاس از نمایشگر قابل تنظیم استفاده کرده که جذابیت فضای داخلی را برای چهار سرنشین دوچندان می‌کند.

کد خبر: ۱۰۱٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha