۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
مازراتی تیزر رسمی گرن توریسمو را منتشر کرد
۲۰۲۲ سال جذاب ایتالیایی‌ها

مازراتی تیزر رسمی گرن توریسمو را منتشر کرد

شرکت خودروسازی مازراتی محصول گرن توریسمو را با قوای فنی الکتریکی و طراحی جدید در سال ۲۰۲۲ برای رقابت با خودروهای الکتریکی عرضه بازار خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: در ماه‌های گذشته تصاویری از مازراتی گرن توریسمو منتشر شد، تصاویری که گویا شباهت فراوان این خودرو به بدنه آلفارومئو جولیا داشت. شنیده‌ها حاکی از آن بود که گرن توریسمو در مرحل تغییر و طراحی نهایی قرار داشته و امکان تغییر چهره آن وجود دارد. به تازگی شرکت خودروسازید مازراتی تیزری از گرن توریسمو ۲۰۲۲ منتشر کرده که تغییر طراحی ویژه‌ای داشته است. اما تصاویر کامل گویا نبوده و پوشش‌های استتاری برای این کوپه وجود داشته است.

تصاویر منتشر شده گویا آن است که پوزه خودرو به ویژه چراغ‌ها الگو طراحی از MC۲۰ داشته با این تفاوت که جلوپنجره با ورودی هوا بزرگتر طراحی و تولید شده است. از نمای عقب خودرو هیج تصویری منتشر نشده، اما احتمال آن وجود دارد که سنت شکنی توسط مازراتی برای این محصول ایجاد شده باشد.

به نظر می‌رسد این خودرو در امتداد ستون سی از روکش استفاده کرده باشد تا تغییرات اساسی طراحی در انتهای گرن توریسمو دیده نشود.

این خودروساز ایتالیایی قصد دارد که برای مدل ۲۰۲۲ گرن توریسمو آن را به صورت تمام الکتریکی عرضه بازار کند. این تنها مدل از مازراتی هست که برنامه تولید تمام الکتریکی آن توسط این خودروساز ایتالیایی مطرح شده است. هرچند که برنامه تولید نسخه بنزینی آن نیز وجود دارد که با قوای محرکه MC۲۰ روانه بازار خواهد شد، احتمالا از یک پیشرانه شش سیلندر با آرایش وی شکل که توان تولید ۶۲۱ اسب بخار و ۷۲۹ نیوتن متر گشتاور و مجهز به یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه بهره مند خواهد شد.

در حال حاضر این کوپه تازه نفس ایتالیایی در مرحال تست نهایی تولید قرار دارد تا با دریافت نهایی تاییدیه‌ها و کالیبراسیون دقیق بازار مناسبی برای خود ایجاد کند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این خودرو کوپه در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین باید انتظار داشت که مدل جدید گرن کابیرو نیز امسال معرفی شود، تمام محصولات الکتریکی مازراتی در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی و عرضه خواهند شد. همچنین یکی از ۱۶ خودرو معروف مازراتی در سال ۲۰۲۱ پا به بازار بگذارد.

کد خبر: ۹۳٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha