۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در ازنا پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در ازنا پرداخت شد

لرستان-آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۸۸ طرح با اشتغال ۳۰۳ نفر در شهرستان ازنا پرداخت شده است.

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: اشتغال روستایی و عشایری موضوعی است که با هدف حفظ اشتغال و سکونت در مناطق روستایی، به فعلیت رساندن ظرفیت‌های اقتصادی در روستاها، جلوگیری از مهاجرت و رونق تولید دنبال می‌شود.

وی افزود: سال گذشته هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال روستایی و عشایری با اعتبار ۳۰۴ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال پنج هزار و ۶۲۳ نفر اجرا شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: تسهیلات اشتغال روستایی شهرستان ازنا به خوبی پرداخت شده است به طوری که در این شهرستان از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری تاکنون مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۸۸ طرح با اشتغال ۳۰۳ نفر پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تزریق اعتبار به تعاونی‌ها مهمترین مؤلفه حفظ اشتغال و تولید در بنگاه‌های اقتصادی است و اگر اعتبارات لازم در سال ۱۴۰۰ ابلاغ شود و بتوانیم حمایت‌های مالی از بنگاه‌های اقتصادی داشته باشیم‌، قطعاً اشتغال و تولید را در بنگاه‌های اقتصادی حفظ خواهیم کرد.

کد خبر: ۹۲٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha