۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
 پروژه‌های ارائه‌شده به فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان امتیازبندی شد
توسط معاونت بین‌الملل اتاق ایران؛

پروژه‌های ارائه‌شده به فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان امتیازبندی شد

معاونت امور بین‌الملل اتاق ایران، پروژه‌های ارائه‌شده از سوی اتاق‌های متقاضی شرکت در رقابت اتاق‌های بازرگانی جهان را بررسی، رفع ایراد و امتیازبندی کرده است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، نشست تخصصی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان (WCF) برگزار شد. موضوع این نشست بررسی پروژه‌های ارائه‌شده توسط اتاق‌های متقاضی شرکت در برنامه رقابت اتاق‌های بازرگانی جهان بود.

این نشست با حضور پدرام سلطانی، عضو شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی اصفهان، بوشهر، تهران، ساری، کرمان و یاسوج و نماینده اتاق مشترک بازرگانی ایران-ایتالیا بله صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست اعلام شد: معاونت امور بین‌الملل اتاق ایران به‌منظور حمایت از اتاق‌های بازرگانی متقاضی شرکت در برنامه رقابت اتاق‌های بازرگانی جهان، پروژه‌های ارائه‌شده آن‌ها به‌دقت بررسی، رفع ایراد و درنهایت امتیازبندی شده است.

در ادامه، سلطانی با توجه به تجارب داوری خود در برنامه‌های پیشین WCF راهکارها و پیشنهادهای خود را جهت انجام اصلاحات لازم به اتاق‌های مشارکت‌کننده ارائه کرد.

قرار است دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان (WCC) از تاریخ دوم تا چهارم آذرماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۲۵-۲۳ نوامبر ۲۰۲۱ با میزبانی اتاق بازرگانی دبی در امارات برگزار شود. در حاشیه آن نشست «برنامه رقابت اتاق‌های بازرگانی جهان» هم برگزار خواهد شد.

در این برنامه اتاق‌های بازرگانی جهان پروژه‌های خود را در چهار زمینه تاب‌آوری کسب‌وکارها، دیجیتالی شدن، تغییرات آب‌وهوا و غیرمتعارف ارائه می‌کنند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، از هر اتاق منتخب یک نفر نماینده جهت ارائه پروژه به حضور در دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان در آذرماه سال جاری دعوت خواهد شد و در آنجا با اتاق‌هایی که موفق به راه‌یابی به دور نهایی شدند، به رقابت خواهد پرداخت.

در این کنگره علاوه بر برنامه رقابت اتاق‌های بازرگانی، ملاقات تجاری رودررو، آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجارت در دبی، بازدید سایت از مناطق آزاد تجاری در امارات متحده عربی، تورهای EXPO ۲۰۲۱ دبی و بازدید از محوطه نمایشگاه انجام خواهد شد.

کد خبر: ۹۰٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha