۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مراحل نهایی
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مراحل نهایی

سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران در مراحل نهایی خود قرار دارد.

به گزارش بازار، مسعود سلطانی فر در تشریح نشست امروز خود با نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره واگذاری و خصوصی سازی این دو باشگاه تصریح کرد: این موضوع با تلاش سازمان خصوصی سازی در حال شکل‌گیری است.

وی ادامه داد: مسئولیت اصلی تمام این فرایندها با این سازمان است و مستندات، مدارک و گزارش‌های حسابرسی الان در اختیار سازمان خصوصی سازی است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: پس از مصوبه هیئت عالی واگذاری در ۱۸ فروردین ۹۹ برای چگونگی واگذاری از طریق بازار سرمایه، بیست و سوم اسفند همان سال هم مصوبه دیگری ارائه دادند که به سازمان خصوصی‌سازی اجازه می‌داد پس از اخذ مجوز شورای عالی بورس این کار را انجام دهد.

سلطانی فر اظهار داشت: نمایندگان کمیسیون اصل نود پرسش‌هایی درباره چگونگی اقدامات انجام شده و مراحل مختلف کار داشتند. برخی نمایندگان هم درباره شکل واگذاری نظرهایی داشتند که مقرر شد در جلسات دیگری با سازمان خصوصی‌سازی این مسائل مطرح شود و فرآیند واگذاری سرخابی‌ها با در نظر گرفتن ملاحظات جلو برود و سهامشان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: فکر می‌کنیم پس از حدود ۴۰ سال انجام فرآیند خصوصی‌سازی به رشد و توسعه ورزش و فوتبال کشور و البته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند.

کد خبر: ۸۹٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha