۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
فراخوان لامبورگینی برای آونتادرو اس وی جی

فراخوان لامبورگینی برای آونتادرو اس وی جی

شرکت خودروسازی لامبورگینی به دلیل ضعف قفل کاپوت آونتادور اس وی جی فراخوانی را برای مدل‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ این خودرو داده است.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی لامبورگینی به تازگی فراخوانی را به دلیل ایراد فنی در لولا و مکانیزم پوشش موتور اعلام کرده است. این فراخوان در پی مشکل احتمالی ۲۲ خودرو آونتادور اس وی جی که در استرالیا رخ داده بود، منشتر شده است.
شرکت خودروسازی لامبورگینی، مدل‌های آونتادور که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ تولید شده‌اند را در لیست این فراخوان قرار داده است. کمیسیون رقابت و حقوق مشتریان استرالیا، در اطلاعیه‌ای، بیان کرد: لولاهای کاپوت ممکن است شل شود و کاپوت را بسته نگه ندارد. در این حالت کاپوت باز می‌شود و ممکن است از بدنه خودرو جدا شود.
کمیسیون حقوق مشتریان هشداد داد که اگر قفل درپوش موتور یا کاپوت باز شود، احتمال اینکه از بدنه خودرو جدا شود و به گلوله‌ای برای برخورد با سایر وسایل حمل‌ونقل تبدیل شود، بسیار است. این مساله به افزایش تصادفات و یا حتی فوت سرنشینان سایر خودروها می‌انجامد. در واقع آونتادورهای اس وی جی و نسخه‌ای خاص آن ۶۳ درپوش موتور که در عقب خودرو طراحی شده است. دارای این مشکل است. زیرا در خودروهای موتور عقب، کاپوت یا درپوش موتور به بخش عقب نه فضای خالی جلو خودرو اشاره دارد.

کد خبر: ۸۵٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha