۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
تعاونی‌های مازندران ۴ هزار شغل جدید ایجاد می‌کنند
مدیرکل تعاون روستایی مازندران:

تعاونی‌های مازندران ۴ هزار شغل جدید ایجاد می‌کنند

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران گفت: با پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات تعاونی‌ها، چهار هزار شغل در استان ایجاد می‌شود.

کامران اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به پایش و بررسی های تعاونی برای رسیدگی به مشکلات افزود: با اجرای این طرح تعاونی های دارای مشکل در استان شناسایی و پایش می شوند.

وی با اظهار اینکه توانمندسازی تعاونی در سال جاری با توجه به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در دستور کار قرار دارد، گفت: سعی کردیم طرح های ویژه تعاونی بررسی و ارزیابی شوند.

مدیرکل تعاون مازندران سرمایه درگردش ثابت و تامین نقدینگی را از مهمترین نیازهای تعاونی های استان بیان کرد و گفت: برای اجرای طرح های تعاونی در استان به بیش از پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

اصغری درباره میزان اشتغال طرح های تعاونی در استان اظهار داشت: بیشتر طرح های تعاونی تولیدی و خدماتی است و از این رو فرایند توزیع تعاونی ها از نظر کمیت در استان خدمات است.

وی با عنوان اینکه تعاونی های خدماتی شمار قابل توجهی از هشت هزار تعاونی فعال را تشکیل می دهند، گفت: برای اشتغال زایی سرانه ای در تعاونی ها درنظر گرفته شده است و به ازای هر اشتغال ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده می شود.

مدیرکل تعاون مازندران یادآور شد: پیش بینی می شود با تخصیص تسهیلات پنج هزار و ۶۰۰ میلیون ریالی به تعاونی ها در استان بیش از چهار هزار شغل جدید ایجاد شود.

اصغری با عنوان اینکه افزایش نظارت ها سبب می شود تا میزان انحراف در طرح های تعاونی پیشگیری شود، افزود: تقویت تعاونی‌ها می تواند به تقویت تولید در استان کمک کند.

کد خبر: ۸۴٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha