۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
طراح سرشناس که بخش مدیریت را به دست گرفت
«دیوید هیلتون»؛ موفقیت کارما اتوموتیو!

طراح سرشناس که بخش مدیریت را به دست گرفت

دیوید هیلتون طراح سرشناس و خلاق صنعت خودرو که کارنامه درخشان آن در صنعت طراحی خودرو دارد، به تازگی رئیس طراح شرکت کارما اتوموتیو شد.

بازار؛ گروه خودرو: دیوید هیلتون طراح سرشناس و خلاق صنعت خودرو که کارنامه درخشان آن در صنعت طراحی خودرو حرف‌ها برای گفتن دارد، رئیس طراح شرکت کارما اتوموتیو شد.
 این طراح جوان مجرب پس از تقریبا سه سال مسئولیت مرکز طراحی پیشرفته در شانگهای و استراتژی طراحی در شرکت GAC را داشته و در حال حاضر همکاری خود را با این مرکز به پایان رسانده است.
 دیوید هیلتون اکنون بر روی خودروهای کارما اتوموتیو که عنوان یکی تولیدکننده‌های خودروهای برقی لوکس مستقر در جنوب کالفرنیا متمرکز است، کار می‌کند. هیلتون اکنون در اروین واقع در ایالات کالفرینا مستقر شده تا مسئولیت طراحی محصولات کارما اتوموتیو را برعهده گیرد.
 وی سابقه درخشانی را در کارنامه خود دارد، چراکه پیش از به عهده گرفتن این نقش و سرپرستی در استودیوی شانگهای تولید کننده GAC، دیوید هیلتون مسئولیت طراحی محصولات نیو، از جمله توسعه هایپرکار برقی EP۹ را برعهده داشته و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ وی رئیس طراحی خارجی بنتلی بوده است. هیلتون در سال ۱۹۹۱ از دانشگاه سیناتی در رشته طراحی صنعتی فارغ التحصل شد و پس از آن در کالج مطالعات و خلاقیت در دیترویت حضور یافت. وی در کار طولانی خود در شرکت‌های زیادی از جمله فیلیپس، فیات-کرایسلر، فولکس واگن در برزیل، مزدا در ژاپن و فورد که مجموعا ۱۱ سال سابقه داشته کار کرده است.

کد خبر: ۸۰٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha