۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳
سدان الکتریکی ایتالیایی برای رقابت با ب‌ام‌و طراحی خواهد شد
نگاهی به رندر غیر رسمی آلفارومئو

سدان الکتریکی ایتالیایی برای رقابت با ب‌ام‌و طراحی خواهد شد

شرکت خودروسازی آلفارومئو برای حضور در بازار نیازمند مدل‌های جدید است، این خودروساز ایتالیایی قصد دارد یک سدان جدید با پلت‌فرم جورجیو مجهز به پیشرانه‌های بنزینی، پلاگین هیبرید و الکتریکی را تا سال ۲۰۲۵ روانه بازار کند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی آلفارومئو برای حضور در بازار نیازمند مدل‌های جدید است. بنابراین برای کسب سهم بازار از رقبای سرسخت لوکس مانند ب ام و و... باید هرچه زودتر یک مدل جدید به بازار عرضه کند.  

درحالی که شینده‌ها حاکی از آن است که یک کراس اوور جمع و جور از آلفا در ماه سپتامبر سال جاری به بازار خواهد آمد، گزارشی منتشر شده که آلفارومئو در حال طراحی یک سدان الکتریکی برای رقابت با ب ام و سری ۵ است.

آنطور که در برخی از رسانه‌های خارجی نقل شده است، این سدان در سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد و اکنون در مرحله طراحی قرار دارد. برای صحت این مدعی یک رندر اختصاصی از پیش بینی ظاهری خودرو منتشر شده، هرچند که این طرح مورد تایید رسمی خودروساز نیست.
جزئیات فنی مربوط به سدان جدید آلفا در دست نیست، اما استفاده از پلت فرم میلیارد دلاری جورجیو احتمال استفاده از برای خودروی مجهز به پیشرانه بنزینی، پلاگین هیبرید و الکتریکی را در نظر دارد.

گفتنی است که آلفارومئو، دی اس و لانچیا به طور مشترک درحال توسعه نسل جدید محصولات خود برای عرضه به بازار در سال ۲۰۲۴ هستند. با تشکیل گروه خودروسازی استلانتیس پیشرانه و فناوری‌های جدیدی ساخته خواهد شد که سایر خودروسازان و برندها را تحت تاثیر جدی قرار خواهد داد. بنابراین آلفا به دنبال توسعه محصولات خود جهت رقابت با خودروسازان مطرح دنیا است.

کد خبر: ۷۶٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha