۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۲هزار نفر در اردبیل از مقرری بیمه‌ بیکاری بهره‌مند شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

۲هزار نفر در اردبیل از مقرری بیمه‌ بیکاری بهره‌مند شدند

اردبیل- رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: پرداخت بیمه بیکاری برای دو هزار نفر از مقرری بگیران در دستور کار قرار گرفته است.

قاسم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پرداخت بیمه بیکاری برای ۲ هزار نفر از مقرری بگیران در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور درصدد هستیم در راستای جلوگیری از بیکاری کارگرانی که بدون اراده از کار بیکار شوند اقدامات لازم را برای بهره‌مندی آن‌ها از حق بیمه انجام دهیم.

وی بیان کرد:‌ رعایت شرایط و ضوابط قانون بیمه بیکاری با در نظر گرفتن شرایط واجد آن برنامه‌ریزی شده که درصدد هستیم با پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران در راستای پرداخت حقوق آن‌ها اقدام کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: ارتقای مهارت کارگران از بیمه بیکاری با هدف کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای پیشرفته و کاملاً رایگان در نظر گرفته شده که می‌توانند همزمان با بهره‌مندی از بیمه بیکاری نسبت به کسب مهارت نیز اقدام کنند و با شرکت در دوره‌ها مهارت‌های لازم را فرابگیرند.

رحیمی ادامه داد: کسب مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و تجدید مهارت کارگران در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و کارخانجات اولویت اساسی است که در این زمینه به افرادی که از کار افتاده باشند و بازنشسته شوند مستمری ارائه می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود و بتوانیم با مشارکت و همکاری همدیگر را در راستای تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شویم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

کد خبر: ۷۵٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha