۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
فولکس واگن برند «بوگاتی» را می فروشد
سوپراسپرت به فرمان غول خودروسازی

فولکس واگن برند «بوگاتی» را می فروشد

گروه خودروسازی فولکس واگن به زودی برند مشهور بوگاتی را به شرکت خودرویی ریماک خواهد فروخت، این درحالی هست که پورشه زیر مجموعه فولکس واگن ۱۵.۵ درصد سهام خود را در ریماک افزایش داده است.

بازار؛ گروه خودرو: فولکس واگن غول خودروسازی، در خصوص ریماک اتومبیل، گفت: این برند خودرویی و بوگاتی از نظر تکنولوژی مناسب همکاری هستند. هرچند که زمزمه ها حاکی از فروش بوگاتی به ریماک به گوش می‌رسد، اما باید دید که توافق آن‌ها چگونه انجام خواهد بود.

این درحالی هست که پورشه به عنوان زیر مجموعه فولکس واگن ۱۵.۵ درصد سهام خود را در شرکت ریماک اتومبیل افزایش داده است. ریماک در حال حاضر به دنبال بررسی چگونگی تولید بهتر بوگاتی است، این شرکت خودرویی از نظر تکنولوژی در بهترین حالت قرار دارد.

مدیرعامل پورشه در خصوص هدف ریماک، گفت: حالت‌های مختلف با ساختارهای مختلفی وجود دارد، معتقد هستم که در نیمه اول سال تصمیم گیری درستی در خصوص تولید بوگاتی انجام خواهد شد.
ریماک پلت‌فرم جدید برای خودروهای سوپراسپرت ایجاد کرده که در آن شرکت‌های خودرویی مانند پینین فارینا نیز می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند.

همچنین گفتنی است که پورشه قصد دارد کاهش ۱۰ میلیارد یورویی برای تولید تا سال ۲۰۲۵ ایجاد کند، این رقم در سال گذشته حدود شش میلیارد دلار بوده است.

کد خبر: ۷۵٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha