۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
چه اطلاعاتی باید در خصوص برج مرجان، میلان و تریتیوم منطقه ۲۲ شهرک چیتگر بدانیم؟

چه اطلاعاتی باید در خصوص برج مرجان، میلان و تریتیوم منطقه ۲۲ شهرک چیتگر بدانیم؟

در شهرک چیتگر واقع در منطقه ۲۲ پروژه های عمرانی بسیار متنوع و ایده آلی در حال ساخت است در میان تمامی پروژه های ساختمانی می توان به برج مرجان به عنوان منحصر به فرد ترین و زیباترین پروژه این منطقه اشاره نمود.

به گزارش بازار، شهرک چیتگر یکی از اختصاصی ترین شهرک های منطقه ۲۲ تهران است که به دلیل قرارگیری در یک موقعیت مناسب و ایده آل می تواند شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری و همچنین سکونت برای شما عزیزان فراهم آورد. این منطقه به دلیل برخورداری از آب و هوای بسیار مناسب و ایده آل،   بهترین فرصت برای سرمایه گذاری و سکونت است چراکه به اتوبان ها و شریان های اصلی تهران متصل بوده و همچنین به دلیل قرارگیری در نزدیکی مجموعه آزادی، ایران مال، موزه گیاه شناسی و... و. از محبوب ترین مناطق تهران برای سکونت و سرمایه گذاری است.

در این مقاله مخصوصا می خواهیم اطلاعات کاملی در خصوص ۳ برج اصلی این منطقه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم با این حال ما در مقاله ای تحت عنوان بررسی برج های مرجان، میلان و تریتیوم در منطقه ۲۲ چیتگر تهران به صورت تخصصی به بررسی ۳ برج برتر و ایده آل منطقه ۲۲ شهرک چیتگر پرداخته ایم که با مراجعه و مطالعه آن می توانید اطلاعات کامل تری به دست آورید.

آشنایی با برج مرجان در منطقه ۲۲ شهرک چیتگر
در شهرک چیتگر واقع در منطقه ۲۲ پروژه های عمرانی بسیار متنوع و ایده آلی در حال ساخت است در میان تمامی پروژه های ساختمانی می توان به برج مرجان به عنوان منحصر به فرد ترین و زیباترین پروژه این منطقه اشاره نمود که در حال حاضر با ۴۲ طبقه و ۳۵ واحد به عنوان لوکس ترین پروژه موجود در این منطقه از آن یاد می شود.

این پروژه توسط تعاونی نیروی دریایی ارتش به بهترین شکل ممکن درد مرحله اسکلت پیچ و مهره قرار دارد و هنوز تا پایان اجرای آن زمان بسیار زیادی باقی مانده است. از این رو اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه هستید پیشنهاد می کنیم حتما به سایت دیار ۲۲ مراجعه کنید.

آشنایی با برج میلان منطقه ۲۲ شهرک زیبای چیتگر
برج میلان در واقع همان پروژه بقیه الله ۳ است که در ۲۶ طبقه در حال ساخت در منطقه ۲۲ می باشد. این پروژه دارای امکانات بی نظیر و قابل توجه ای است که آن را از سایر پروژه های موجود در منطقه ممتاز و متمایز می سازد. از این رو می توان به سالن اجتماعات، سالن ورزشی، لابی مجلل، سیستم اطفا حریق، دوربین مدار بسته و هلی پد به عنوان مهم ترین ویژگی های این پروژه یاد نمود. لازم به ذکر است بدانید که این پروژه توسط شرکت اریکه پارسیان مهر هدایت می شود که یکی از برترین تعاونی ها در منطقه ۲۲ است.

آشنایی با برج تریتیوم شهرک چیتگر منطقه ۲۲ تهران
از دیگر پروژه های موفقی که در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت است، برج تریتیوم نام دارد این پروژه توسط شرکت تعاونی حمل و نقل و ترافیک در حال آماده شدن می باشد. نکته قابل توجه ای که باید در خصوص این پروزه بدانید، قرارگیری آن در بهترین نقطه از منطقه ۲۲ است چراکه به دلیل آب و هوای بسیار مناسب و ایده آلی که در این منطقه وجود دارد، می توان شاهد زندگی ایده آلی بدون دود و هوای آلوده بود.

البته این تنها بخشی از مزایای برج تریتیوم در منطقه ۲۲ است، بلکه از دیگر ویژگی های آن می توان به دسترسی کامل به آزادراه تهران-کرج و بزرگراه خرازی، مجموعه بزرگ ایران مال، مجموعه بام لند، دریاچه چیتگر و... اشاره نمود که در بهترین و ایده آل ترین حالت ممکن می تواند لذت قابل توجه ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر چطور می توانیم اقدام کنیم؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه و سایر پروژه های منطقه ۲۲ می توانید به سایت دیار ۲۲ مراجعه کنید.

کد خبر: ۷۳٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha