۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
هجوم مستأجران تهرانی به منطقه ۲۲ چیتگر

هجوم مستأجران تهرانی به منطقه ۲۲ چیتگر

پس از افزایش چشمگیر اجاره بها در سال گذشته، از آنجایی که اجاره بها در منطقه ۲۲ نسبت به منطقه ۵ مناسب تر است، گروهی از خانوارهای بازار اجاره این منطقه را به عنوان محل سکونت انتخاب کردند .

به گزارش بازار، پس از افزایش چشمگیر اجاره بها در سال گذشته، از آنجایی که اجاره بها در منطقه ۲۲ نسبت به منطقه ۵ مناسب تر است، گروهی از خانوارهای بازار اجاره این منطقه را به عنوان محل سکونت انتخاب کردند و این امر منجر به افزایش تقاضا شده است. . اجاره مسکن. در این منطقه بود.
بازار اجاره در غرب تهران به اولین مقصد ساکنان خارج از کشور در منطقه ۵، پرطرفدارترین منطقه تهران تبدیل شده است.
آخرین تحقیقات و تحقیقات میدانی از وضعیت بازار اجاره مسکن در غرب تهران حکایت از افزایش تقاضا برای اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲ که در واقع غربی ترین و جدیدترین منطقه پایتخت است، دارد.
در عین حال داوران شاغل در بازار اجاره این منطقه دلیل این افزایش تقاضا را مهاجرت گروهی از مستاجران ساکن در سایر مناطق تهران به ویژه منطقه ۵ به این منطقه عنوان کردند. افزایش واقعی اجاره بها در واقع پس از رشد چشمگیر اجاره بهای مسکن در سال گذشته، به دلیل مطلوبتر بودن نرخ اجاره بها در منطقه ۲۲ نسبت به منطقه ۵، گروهی از خانوارهای بازار اجاره این منطقه را برای مسکن انتخاب کردند و این افزایش را به دنبال داشت. برای نیاز مسکن در این منطقه اجاره داده می شود.
با توجه به ساخت و سازهای انجام شده در این منطقه در سال های اخیر، تعداد پرونده های قابل جستجو برای اجاره با توجه به سطح بودجه و سلیقه و همچنین نیازها نسبت به برخی دیگر از مناطق تهران بیشتر است. این منطقه همچنین یکی از مناطقی است که به عنوان اولین مقصد برای مهاجرت خریداران و اجاره نشینان مختلف از شهرهای دیگر به تهران شناخته می شود.
دلالان املاک این مناطق می گویند بسیاری از افرادی که از شهرهای دیگر وارد بازار مسکن تهران شده اند و قصد سکونت یا سرمایه گذاری در پایتخت را دارند، منطقه ۲۲ را برای خرید یا اجاره انتخاب می کنند. زیرا علاوه بر اینکه سطح قیمت در این منطقه نسبت به مناطق نزدیک به مرکز شهر تهران مناسب‌تر است، ساختار نوساز و نزدیکی آن به مرز غربی تهران است. جدول زیر شامل مشخصات لیست هایی است که اخیراً به بازار اجاره مسکونی منطقه ۲۲ ارائه شده است.

 

فرآیند سرمایه گذاری مسکن در شهرستان چیتگر

به طور کلی روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در چیتگر وجود دارد و مزایای آن به ویژگی های خاص روش بستگی دارد. بدون ریسک ترین سرمایه گذاری در املاک چیتگر قبل از خرید خانه قانونی در منطقه است که بازدهی شما را تضمین می کند.
با توجه به اینکه تجربه نشان داده است سرمایه گذاری در پروژه های پیش فروش چیتگر با سودآوری استثنایی همراه بوده و در میان مدت و بلندمدت رشد بالایی را برای سرمایه گذاران به همراه دارد، این روش را می توان کم ریسک ترین روش سرمایه گذاری دانست.
در طول مسیر، بررسی کنید و در تمام جنبه های یک پروژه محکم و تثبیت شده مانند برج لبخند سرمایه گذاری کنید. همچنین می توانید از برخی از مزایای برنامه مانند تامین مالی و وام، تحویل تضمینی و غیره بهره مند شوید. این روش نسبت به سرمایه گذاری در سایر دارایی ها ریسک بسیار کمتری دارد، زیرا پروژه قابل اعتماد زمان تحویل را در متن قرارداد مشخص می کند و خسارت تاخیر را تعیین می کند.

سرمایه گذاری عالی در منطقه 22 تهران

سرمایه گذاری عالی با پیش خرید پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ تهران

افراد آینده نگر همیشه نگران این هستند که کجا و چگونه سرمایه گذاری کنند تا علاوه بر کسب سود خوب، سرمایه اولیه خود را از دست ندهند. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که همگی دارای ویژگی های مثبت و منفی هستند. یکی از مطمئن ترین روش های سرمایه گذاری خرید ملک است. فاکتورهای زیادی برای انتخاب مناسب برای خرید یک ملک به اصطلاح آینده نگر وجود دارد، به عنوان مثال: موقعیت خانه در کدام شهر یا منطقه قرار دارد؟ قدمت بنا، متراژ خانه، از نظر دسترسی خانه به مراکز تفریحی یا خرید و ....
تهران همیشه شهری در حال رشد است و خرید خانه در این شهر مطمئنا یکی از بهترین پیشنهادها برای یک سرمایه گذاری موفق است. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کدام منطقه از تهران برای خرید و سرمایه گذاری مناسب است؟ در واقع، علیرغم شرایط آشفته جامعه، همه می‌خواهند با هزینه کم یا حداقل تا حدی در تهران صاحب ملک شوند.
یکی از بهترین مناطق مدرن تهران با آب و هوای عالی و برج و خانه های نوساز منطقه ۲۲ یا چیتگر است. منطقه ۲۲ یکی از بهترین فرصت ها برای شروع یک سرمایه گذاری امیدوارکننده با شرایط بسیار خوب است، اما قطعا برای انتخاب درست سوالاتی دارید، پس توصیه می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ارائه وضعیت پیش فروش پروژه پدافند ارتش چیتگر

سرمایه گذاری عالی با پیش خرید پروژه های عمرانی در منطقه ۲۲ تهران.
همانطور که می دانید پروژه ها و برج های مختلفی در منطقه ۲۲ وجود دارد که هر کدام بسته به شرایطی که دارند می توانند معیارهای شما را برآورده کنند و بهترین انتخاب برای شما باشند. اما باید در نظر داشته باشید که اولویت اول شما هنگام خرید خانه چیست؟ بر این اساس می توانید یک واحد مناسب در برج چیتگر پیدا کنید. هزینه هر پروژه بر اساس مکان، دسترسی و اندازه متفاوت است. وجود مناطق تفریحی و تجاری مانند: ایران مال، بام لند و دریاچه هر گونه فعالیت در نزدیکی این مناطق را مقرون به صرفه تر می کند.
اما در نظر بگیرید که ماندن در محله و چنین رویکردی قطعا در سودآوری آینده واحد خریداری شده موثر است.

پروژه تریتیوم

پروژه تریتیوم در ضلع غربی دریاچه شهدا در خلیج ایران (چیتگر) در منطقه ۲۲ گلستان تهران واقع شده و توسط نیکان سازه سدید در حال ساخت و بهره برداری است. این مجموعه به دلیل موقعیت مکانی مناسب از دسترسی بالایی برخوردار بوده و دسترسی به ایران مال (ایران مال)، شهید کرجی (همت)، شهید همدانی (حکیم) و بزرگراه آزادگان را شامل می شود. این پروژه شامل دو برج ۲۶ طبقه با ۴ طبقه منفی، ۱ طبقه لابی و ۲۱ طبقه مسکونی با بهترین امکانات رفاهی می باشد.

مجتمع مسکونی لبخند

مجتمع مسکونی لبخند

برج لبخند چیتگر یکی از برج های مجلل و خصوصی در منطقه ۲۲ است. در مجموع از ۲۰ طبقه تشکیل شده است. از جمله طبقات در نظر گرفته شده برای این برج ۱۴ طبقه است، از آنجا واحدهای مسکونی، طبقات داخل رستوران و واحدهای تجاری و ۴ طبقه پارکینگ.
در طبقه همکف ۷ محل خدماتی با مساحت ۷۵ متر مربع تا ۱۴۰ متر مربع وجود دارد. همچنین در طبقه اول یک سالن با یک رستوران مجلل وجود دارد که تعداد زیادی از آنها وجود دارد۱۳۰۰ متر مربع مساحت دارد و برای ۳۵۰ نفر طراحی شده است. سازه این مجتمع تجاری و مسکونی از بتن مستحکم و پایدار ساخته شده است و برای مقاوم‌تر کردن آن، بدون انجام آزمایش‌های بیشتر و منظم‌تر برای کنترل کیفیت کالا، همچنین از تقویت کننده های درجه یک و قابل اعتماد استفاده شد. سیستم سازه ای در نظر گرفته شده برای این برج مجلل یک قاب بتن آرمه ویژه است. به علاوه برای ساخت آن به جای وصله یا روکش سنتی از وصله مکانیکی مخصوص (کوپلر) استفاده شده است. لازم است بدانید که طراحی مجتمع مسکونی تجاری لبخند بر اساس مقاومت در برابر زلزله می باشد. طیف خاصی از ساختمان ایجاد شد که مجهز به سیستم هوشمند امنیت ساختمان در برابر زلزله نیز می باشد. همچنین از فناوری پیشرفته شبیه سازی سازه بهره می برد.

پروژه زاگرس

از پروژه های معتبر در چیتگر می توان به زاگرس اشاره کرد. بررسی موقعیت مکانی پروژه زاگرس نشان می دهد که این پروژه دارای موقعیت مساعدی در رینگ دوم دریاچه چیتگر و دسترسی بهتر به تمامی امکانات رفاهی اطراف می باشد. مثل بزرگراه شهید فهمیده. پروژه لکسون ۲ به مقاصد گردشگری تهران ایران مال، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر نزدیک است.

برج مرجان

برج مرجان یکی از پروژه های قابل اعتماد چیتگر است که بلندترین برج مسکونی ۴۲ طبقه منطقه است که توسط نیروی دریایی ارتش در منطقه C چیتگر به بهره برداری رسیده است. این برج مجلل در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته و چشم اندازهای زیبایی را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای تعدادی امکانات مانند سازه فلزی با سیستم دروازه و نیروگاه برای تامین برق و گاز می باشد

جمع بندی

در این پست سعی کرده ایم با ارائه مقالات مهم و مفید در مورد سرمایه گذاری در خرید خانه، شما عزیزان را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنیم. همانطور که در مقاله ذکر شد، منطقه ۲۲ یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری است. زیرا این منطقه با وجود نقاط توریستی و مراکز تجاری تفریحی، قطعا آینده روشنی دارد که شما نیز می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. املاک فروش ۲۲ با مشاورین مجرب همواره آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرانقدر می باشد.

کد خبر: ۲۲۰٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داود طنوریان IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      برج خوبی دارد به درد مستاجران میخورد