۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کارکنان و شرکت‌های عضو پارک فناوری از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند
معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس خبر داد؛

کارکنان و شرکت‌های عضو پارک فناوری از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند

پردیس- معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس از واگذاری فاز سوم پارک فناوری پردیس به شرکتها خبر داد و گفت: کارکنان و شرکت‌های عضو پارک فناوری از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی هزاوه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از واگذاری اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس خبر داد و اظهار داشت: این مدل پذیرش در پارک،  نخستین بار است انجام میشود که نشان‌دهنده یک فرصت ویژه برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در پارک فناوری پردیس حضور داشته باشند.

هزاوه با بیان اینکه هر فردی که در شرکت‌های عضو پارک فناوری کار می‌کند، حقوق افزاد به هر میزان که باشد، از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شود گفت: عملکرد شرکت‌ها هم از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شود؛ چه این شرکت‌ها دانش بنیان باشند یا نباشند و این مهمترین مزیت قانونی شرکت‌هایی است که در پارک فناوری استقرار پیدا می‌کنند.

وی در ادامه گفت:از خصوصیات فاز سوم پارک فناوری می توانیم به نزدیکتر بودن آن به تهران اشاره کنیم چرا که با راه اندازی فاز سوم، ورود به پارک فناوری از این فاز انجام می‌شود و فازهای اول و دوم بعد از فاز سوم قرار دارد.

معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس بیان داشت: شرایط متنوعی برای واگذاری این زمین ها وجود دارد که در واقع شرکت‌ها می‌توانند درخواست اولیه شان را صادر کند و شرایط واگذاری هم به لحاظ تخفیف های متنوعی که وجود دارد برای کسانی که میخواهند زمین خریداری کنند و هم شرایط تقسیط برای پرداخت‌های بعدیشان وجود دارد مدل های متنوع فراهم شده است.

کد خبر: ۶٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha