۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
فناور کارت به کمک شرکت‌های دانش بنیان می‌آید | تامین مالی شرکت‌های اقتصاد محور
مدیرعامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین در گفتگو با بازار؛

فناور کارت به کمک شرکت‌های دانش بنیان می‌آید | تامین مالی شرکت‌های اقتصاد محور

تهران- میرامینی، مدیرعامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین گفت: سرویس تسهیلات حقوقی فناور کارت در نخستین نئوبانک کشور به منظور کمک به تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان صادر می‌شود.

سید روح الله میرامینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نخستین نئوبانک حوزه فناوری با همکاری صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک قرض الحسنه مهر با نام فناور کارت در اختیار شرکت های دانش بنیان و فناور تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار قرار خواهد گرفت گفت: این پلتفرم مبتنی بر نئوبانک می تواند انواع خدمات عمومی، رفاهی، حمایتی، مالی و تخصصی را به تمام افراد و شرکت های فعال در زیست بوم فناورانه کشور ارائه دهد.

وی افزود: فاز نخست این نئوبانک یکپارچه سازی کلیه خدمات مالی و پرداختی شرکت ها و افراد شاغل در پارک علم و فناوری پردیس را انجام داده و در فاز های بعدی کلیه پارک ها و شرکت های دانش بنیان را در بر خواهد گرفت.

توسعه زیر ساخت‌ها

مدیرعامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین گفت: از دیگر اقداماتی که در حوزه نئوبانک صورت گرفته همکاری میان شرکت هلدینگ فن آوری و نوآوری بانک صادرات ایران(صاد) و صندوق توسعه فناوری های نوین در راستای تبادل ظرفیت ها و زیر ساخت ها است.

میرامینی اضافه کرد: این تبادل در زمینه ارائه API ها و سرویس های مورد نیاز در زمینه راه اندازی پلتفرم های مالی مبتنی بر بانکداری نوین بوده و اهدافی از قبیل ارائه انواع خدمات مالی، عمومی و رفاهی به صورت آنلاین، یکپارچه سازی کلیه خدمات مورد نیاز اصناف کشور در قالب نئوبانک های تخصصی را در بر می گیرد.

به گفته وی این اقدامات با توجه به ضرورت توجه به نئوبانک‌ها در دنیا که تغییر و تحول جدی در سطح جهان و گذر از بانکداری سنتی به بانکداری مبتنی بر نئوبانک را شامل می شوند، است. مهم ترین خصوصیت نئوبانک ترکیب خدمات تخصصی و بین رشته ای با صنایع مالی و بانکی است که امکان ارائه خدمات بهتر را برای مشتریان بانکی ایجاد خواهد کرد

کد خبر: ۲۲۵٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha