حضور دانش بنیان‌ها در نمایشگاه‌های تخصصی تسهیل می‌شود
مدیرکل ارتباطات پارک علم و فناوری پردیس:

حضور دانش بنیان‌ها در نمایشگاه‌های تخصصی تسهیل می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری پردیس گفت: تسهیل حضور دانش بنیان‌ها در نمایشگاه‌های تخصصی از جمله اقدامات حمایتی پارک فناوری پردیس است.

به گزارش بازار، امین‌رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری پردیس اظهار کرد: نمایشگاه یک ابزار حمایتی برای دسترسی آسان تر شرکت‌ها به بازارهاست اما به دلیل هزینه بالای تحقیقات و احتمال شکست برخی از پروژه‌های تحقیقاتی معمولاً هزینه شرکت‌های دانش بنیان کمی بالاتر است. حضور دانش بنیان‌ها در نمایشگاه‌های تخصصی تسهیل می‌شود

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری پردیس حمایت‌های مختلفی از شرکت‌های دانش بنیان عضو انجام می‌دهد افزود: حضور در نمایشگاه‌های تخصصی از جمله‌ی این حمایت‌های پارک فناوری پردیس از شرکت‌هایی است که تمایل دارند در نمایشگاه‌های تخصصی و مرتبط با حوزه خودشان حضور پیدا کنند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری پردیس درمورد نحوه این حمایت‌ها گفت: ما بخشی از هزینه حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های تخصصی را در قالب حمایت‌های مالی و پاویون مشترک فراهم می‌کنیم تا حضور آسان تری برای آن‌ها فراهم شود.

خالقیان همچنین شناسایی مشتریان بالقوه برای شرکت‌ها و دعوت آن‌ها به نمایشگاه‌های تخصصی را از دیگر حمایت‌های پارک علم و فناوری پردیس برشمرد و اضافه کرد: حضور شرکت‌های دانش بنیان‌ها در پاویون نمایشگاه‌های تخصصی موجب می‌شود که بتوانند از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند.

این مقام مسئول یکی از اهداف جانبی عمده نمایشگاه‌ها را جذب سرمایه عنوان کرد و گفت: برای مثال نمایشگاه اینوتکس که هرساله برگزار می‌شود بخش‌های تخصصی مانند «کافه سرمایه» را برای جذب سرمایه اضافه کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: حضور شرکت‌های دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری به رشد و جلوگیری از شکست خوردن آن‌ها کمک قابل توجهی می‌کند.

کد خبر: ۲۳۰٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha