۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
کسب سود ۲ هزار میلیاردی «تاصیکو»
از واگذاری های آذر ماه حاصل شد

کسب سود ۲ هزار میلیاردی «تاصیکو»

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود دو هزار و ۱۰۵ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ثبت شده ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۲ هزار و ۵۵۲ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۴۱ هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۱۱ میلیارد و ۷ میلیون ریال به ۳۲ هزار و ۶۶۳ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین نیز با کاهش ۵ هزار و ۲۷۸ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال معادل ۴۳۶ هزار و ۳۲۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون محاسبه شد.

تاصیکو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به مبلغ ۲ هزار و ۱۶۴ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۶۹ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۶۲٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha