۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
افزایش سرمایه ۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی تاصیکو تصویب شد
مدیر عامل سرمایه گذاری صدر تامین به بازار گفت

افزایش سرمایه ۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی تاصیکو تصویب شد

نادری، مدیر عامل سرمایه گذاری صدر تامین گفت: افزایش سرمایه ۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی تاصیکو تصویب شد.

امیر حسین نادری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تاصیکو بزرگترین بازیگر حوزه زغال سنگ کشور به شمار می رود گفت: تنها در سال گذشته رشد صادرات ۱۶۴ درصدی را به دست آورده ایم.

وی افزود: آخرین افزایش سرمایه تاصیکو در سال ۱۳۹۹ میسر شد که سه هزار و صد میلیارد تومان بوده که با توجه به عملکرد مناسب تاصیکو در سال ۱۴۰۱ سود قابل توجهی را نصیب شرکت کرده است.

یادآور می شود تاصیکو متشکل از ۱۷ شرکت فعال درحوزه معدن و صنایع معدنی است و فعالیت های متنوعی نظیر اکتشاف و معماری، استخراج و بهره برداری ذغال سنگ، طلا، فولاد و در نهایت صادرات را رد برنامه کاری خود دارد.

شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در گزارش فعالیت منتهی به فروردین ۱۴۰۲ در صورت وضعیت پرتفوی خود چنین آورده: ارزش بازار سرمایه گذاری بالغ بر ۷۹۳ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال به ثبت رسیده که نسبت به بهای تمام شده سرمایه گذاری ها رشد ۱۲۰۸ درصدی به همراه داشته است.

همچنین تاصیکو سال ۱۴۰۱ صادرات خود را با همکاری شرکت های تابعه خود با رشد ۱۶۴ درصدی روبرو ساخت.

کد خبر: ۲۲۱٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فکری IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      بیش از ۳ سال است بورس را منفی کردن و هر روز بازی دادان و امروز سرمایه سهامداران بجای حفط ارزش و صیانت از ان متاسفانه بی ارزش بی ارزش شده است ۱۰۰ میلیون تومان در بورس در طی ۳ سال شده ۵۰ میلیون تومان منفی و ۱۰۰ میلیون تومان در پردیس فاز ۱۱ و بومهن با خرید اپارتمان ۸۵ متری امروز بیش از ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان رشد کرده است چیزی حدود ۲۵ برابر بورس بسیار عقب است و امکان جبران و رسیدن نیست منفی کردن پی در پی بورس حاصلش رشد قیمت کالاها بود در مدت ۳ سال اخیر
    • مرتضی سابقی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      0 0
      خدایی ۳ساله پولمون رو تو بورس بلوکه و بی ارزش کردید و حرف از رشدو تولید و صادرات میزنید اگر با پولمون پیاز میخریدیم بجایِ یک پنجم شدن تو بورس الان ده برابر شده بود .