۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
موافقت فرابورس با طرح کسب و کار «شرکت پروژه استحصال طلای تفتان»
توسط هیات پذیرش رقم خورد؛

موافقت فرابورس با طرح کسب و کار «شرکت پروژه استحصال طلای تفتان»

­روز گذشته هیات پذیرش فرابورس ایران با کلیات طرح کسب‌وکار «شرکت پروژه استحصال طلای تفتان» (سهامی عام در شرف تاسیس) در فرابورس ایران، موافقت کرد.

به گزارش بازار، در آخرین جلسه هیات پذیرش فرابورس، شرکت پروژه استحصال طلای تفتان به‌عنوان شرکت سهامی عام در شرف تأسیس مورد بررسی قرار گرفت و با کلیات طرح کسب و کار این شرکت پروژه موافقت شد.

گفتنی است این شرکت از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین است که با نماد تاصیکو در بازار سرمایه حضور دارد.

سرمایه این شرکت یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است و دو فاز دارد. فاز اول احداث کارخانه با ظرفیت نیم تن و فاز دوم طرح توسعه فاز اول با افزایش تولید از ۵۰۰ کیلوگرم طلا به یک‌تن است.

فاز اول این طرح به زودی راه اندازی خواهد شد و فاز دوم از محل پذیره‌نویسی عمومی از طریق بازار سرمایه به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

این گزارش حاکی است کلیات طرح کسب‌وکار این شرکت توسط اعضای هیئت پذیرش فرابورس مورد موافقت قرارگرفته و موسسین جهت ادامه روند اخذ مجوز عرضه عمومی به سازمان بورس ارجاع داده شده اند.

شایان‌ذکر است فاز اول که تولید ۵۰۰ کیلوگرم طلا است تا آذرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بهره‌برداری از فاز دوم طبق پیش‌بینی در سال ۱۴۰۴ خواهد بود، البته ممکن است زودتر هم اجرایی شود.

کد خبر: ۲۴۸٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha