۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
پرداخت تسهیلات ارزی به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هرمزگانی
رئیس سازمان صمت هرمزگان اعلام کرد:

پرداخت تسهیلات ارزی به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هرمزگانی

بندرعباس- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزی به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هرمزگانی گفت: این افراد می‌توانند تسهیلات ارزی دریافت کرده از صندوق توسعه ملی را به‌صورت ریالی پرداخت کنند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی اظهار داشت: با توجه به تحریم های ظالمانه و کمبود درآمدهای ارزی، صندوق توسعه ملی با بازپرداخت تسهیلات اعطا شده ارزی به‌صورت ریالی تا پایان سال ۹۹ موافقت کرد.

وی با اشاره به درخواست رئیس جمهور و موافقت رهبر معظم انقلاب درخصوص نحوه بازپرداخت تسهیلات ارزی دریافتی توسط تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اظهار کرد: تولید کنندگان و سرمایه گذارانی که از صندوق توسعه ملی، تسهیلات ارزی دریافت کرده اند، می توانند تا انتهای سال ۱۳۹۹ تسهیلات ارزی خود را به صورت ریالی با صندوق توسعه، تسویه و بدهی خود را پرداخت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: دولت با سیاست ها و برنامه ریزی های خود برای تقویت سرمایه گذاران و تولید کنندگان به ویژه بخش خصوصی تلاش داشته که در شرایط خاص و سخت اقتصادی تمهیداتی را در نظر بگیرد که چرخه تولید کشور متوقف نشود و تحریم های غیر قانونی آمریکا نتواند لطمه و ضربه ای بر اقتصاد کشور وارد کند.

قاسمی در پایان با اشاره به فراهم شدن شرایط جدید تسویه ریالی بدهی وام ارزی شرکت ها و بنگاه های تولیدی از تمامی تولید کنندگان و سرمایه گذاران استان درخواست کرد از شرایط بوجود آمده تا پایان سال جاری نهایت استفاده را در جهت پرداخت بدهی خود به صندوق توسعه ملی انجام دهند.

کد خبر: ۶۰٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha