۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
گرگان میزبان نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته شد
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان:

گرگان میزبان نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته شد

گرگان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: نهمین نمایشگاه خودرو، قطعات، تجهیزات و خدمات پس از فروش در گرگان برپا شد.

مهرداد یازدی در گفتگو با بازار، از برگزاری نهمین نمایشگاه خودرو، قطعات، تجهیزات و خدمات پس از فروش در گرگان خبرداد و گفت: این نمایشگاه از ۲۷ بهمن در گرگان آغاز شده و تا ۳۰ همین ماه هم ادامه دارد.

وی ساعت بازدید نمایشگاه را ۱۷ الی ۲۱ اعلام کرد و گفت: نمایشگاه خودرو، قطعات، تجهیزات یدکی و صنایع وابسته استان گلستان، به صورت سالانه در یک دهه گذشته با حضور تولید کنندگان، قطعه سازان و تامین کنندگان تجهیزات و خدمات خودرویی و سازندگان موتور سیکلت در فضایی به مساحت ۶ هزار مترمربع در محل سالن نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار شده است.

یزدی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت خودور و تجهیزات در کنار نمایشگاه موتور سیکلت و دوچرخه سالانه میزبان علاقمندان گسترده ای از سراسر استان گلستان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان ادامه داد: باتوجه به شرایط استان گلستان و موقعیت جغرافیایی آن در محل کریدور ترانزیتی غرب به شرق و شمال به جنوب مخاطبان خاصی را نیز در حوزه های خودروهای تجاری، ترانزیتی، کامیون، کامیونت ها و خودرو های آفرود در خود جای داده است.

وی اضافه کرد: از این رو نیز می توان به شبکه گسترده تامین کنندگان قطعات، لوازم یدکی و اصناف فعال در بخش خدمات خودرویی نیز اشاره کرد که سبب استقبال گسترده اقشار عموم جامعه و متخصصین و علاقمندان به این نمایشگاه شده است.

کد خبر: ۵٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha