۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
لزوم توجه ویژه به ظرفیت‌های اشتغال در مناطق کوچک و مرزی
رئیس سازمان صمت هرمزگان تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه به ظرفیت‌های اشتغال در مناطق کوچک و مرزی

بندرعباس- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بر لزوم توجه ویژه اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق مرزی و کوچک استان و کشور تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی در این جلسه اظهار داشت: یکی از ظرفیت های اشتغال، مناطق کوچک و مرزی است و می توان با نگاه قانونمند و ظرفیت سازی مناسب، با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه فعال شوند.

وی تصریح کرد: از ملوانان و لنج داران استان انتظار می رود، کالاهایی که مورد نیاز کشور بوده و طبق قانون مجاز است را در چارچوب قوانین و مقررات از طریق مرزها و گمرکات رسمی وارد کنند و در این صورت به طور کامل مورد حمایت خواهند بود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: حمل و نقل کالاهای ترخیص و وارد شده توسط ملوانان و شناورهای زیر ۵۰۰ تن در سطح استان بلامانع بوده و با مدیریت فرمانداران کالاهای مذکور در سطح بازارچه های ملوانی با فاکتور معتبر عرضه و توزیع شود.

قاسمی در ادامه بیان داشت : کلیه دستگاه های حاکمیتی از جمله قرنطینه،غذا و دارو،بهداشت و استاندارد ضمن حضور در محل بنادر و گمرکات شرق و غرب استان با هماهنگی گمرک نسبت به صدور مجوزهای مربوطه اقدام لازم به‌عمل آورند.

وی عنوان کرد: موضوع اجرای مصوبات و گردش کار در شهرستان ها نیز به صورت ویژه توسط تمامی دستگاه ها پیگیری گردد و در موضوعاتی که دارای ابهام و خللی در کار وجود دارد در خواست برگزاری جلسه به دبیرخانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ارسال گردد.

قاسمی در پایان گفت: این لنج‌ها در شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر، میناب، سیریک، جاسک، قشم و بندرعباس فعالیت دارند.

کد خبر: ۵۰٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha