۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
«تاصیکو» به سود رسید
از واگذاری‌های مهر ماه؛

«تاصیکو» به سود رسید

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ثبت شده ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۲ هزار و ۱۹۸ میلیارد و ۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۹۵ هزار و ۱۰۵ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۹۸ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال به ۳۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین نیز با کاهش ۱۲۰ هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال معادل ۴۷۴ هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال محاسبه شد.

تاصیکو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۹۸ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۹٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha