۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
۲۰۲۱ سال رقابت سخت خودروسازان است/ تولید خودرو ۱۶ سیلندر
تصاویر جاسوسی از خودرو جدید بوگاتی

۲۰۲۱ سال رقابت سخت خودروسازان است/ تولید خودرو ۱۶ سیلندر

شنیده‌ها حکایت از استفاده یک موتور ۱۶ سیلندر با حجم ۸ لیتر دارد که به لطف چهار توربو قدرت ۱۵۷۸ اسب بخاری را برای این هایپرکار جدید بوگاتی تولید می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویر جاسوسی از تست یک خودرو جدید توسط شرکت بوگاتی منتشر شده است. بوگاتی مدل جدیدی را تولید کرده که با پوشش‌های بدنه اقدام به تست آن کرده است. در این نسل، بوگاتی از چراغ‌های ایکس شکل برای عقب خودرو بهره برده که این هایپرکار را متمایز می‌کند.  هرچند که استتار بدنه بخش‌های از جزئیات طراحی بدنه را پنهان کرده، اما جلو پنچره نعل اسبی بوگاتی در این خودرو به ارث رسیده است.

شنیده‌ها حکایت از استفاده یک موتور ۱۶ سیلندر با حجم ۸ لیتر دارد که به لطف چهار توربو اقدرت ۱۵۷۸ اسب بخاری را برای این هایپرکار جدید بوگاتی تولید می‌کند. از سوی ارتفاع خودرو کاهش و جثه آن عظیم‌تر شده است. دریچه‌های ورود هوا در این نسل افزایش یافته که این مساله می‌تواند نشان از اسپرت‌تر شدن این خودرو با ظاهری خشمگین داشته باشد.

برای افزایش آیرودینامیک و بهبود چسبندگی خودرو به سطح زمین یک باله در قسمت انتهای سقف تعبیه شده است. احتمال معرفی رسمی این خودرو از سوی بوگاتی تا پایان ماه وجود دارد. هرچند که هنوز سوالات فراوانی در خصوص آینده آن و فروش توسط فولکس واگن مطرح است، اما باید منتظر واکنش این شرکت خودروساز به سوالات بود.

کد خبر: ۴۹٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha