۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
طرح‌های اقتصادی زودبازده در لرستان اجرا می‌شود
معاون وزیر کار:

طرح‌های اقتصادی زودبازده در لرستان اجرا می‌شود

لرستان- معاون وزیر کار گفت: طرح‌های اقتصادی زودبازده با هدف اشتغالزایی و تقویت تولید در لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حاتم شاکرمی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح پرورش ماهی قزل ‌آلا شهرستان سلسله، اظهار داشت: ما در این سفر در حال بررسی یک سری مسائل هستیم و در همه شهرستان‌های استان امور مربوط به تولید و اشتغال را دنبال می‌کنیم تا اگر امکان ایجاد واحدهای جدید و زود بازده‌ای که در طول یکسال جواب بدهد وجود دارد به آن بپردازیم.

وی افزود: در نشست شهرستان نورآباد که با موضوع «پوشش بیمه‌ای» برگزار شد، تصمیماتی در رابطه با بیمه‌های روستایی، کسب و کار، بافندگان و کارگران ساختمانی گرفته شد که همین موارد هم برای شهرستان سلسله اعمال می‌شود.

معاون وزیر کار با بیان اینکه حوزه درمان تأمین اجتماعی را هم دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: امروز در شهرستان سلسله از دو واحد فعال بازدید کردیم که یکی از آن‌ها مزرعه پرورش ماهی بود و مشکل سرمایه در گردش داشت که اگر این دغدغه آن‌ها برطرف شود گام مهمی در جهت تقویت تولید و اشتغال برداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه شستا نیز در حال پیگیری موضوعی هستیم که کلنگ ‌زنی آن انجام شده و به دنبال شروع عملیات آن هستیم تا بحث مرکز پخش در الشتر عملیاتی شود؛ تأمین منابع این طرح برعهده شستا است.

کد خبر: ۴۷٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha