۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار گاز بیات شهرستان دهلران کلنگ زنی شد
با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی؛

پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار گاز بیات شهرستان دهلران کلنگ زنی شد

ایلام- پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار گاز بیات شهرستان دهلران با حضور مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و اعضای کمیسیون انرژی مجلس کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران عصر شنبه در آیین کلنگ طرح پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار گاز بیات شهرستان دهلران  گفت: ۱۲۶ میلیون یورو برای احداث ایستگاه تقویت فشار بیات شهرستان دهلران هزینه می شود.

رامین حاتمی  افزود: این ایستگاه به عنوان زنجیره تامین خوراک مجموعه ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران است که در مدت ۳۰ ماه تکمیل می شود.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل این زنجیره شاهد جمع آوری گازها، ارزش افزوده و اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود، اظهار داشت: مجموعه ان جی ال دهلران و متعلقات آن شامل یک میلیارد دلار پروژه است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یادآور شد: کار این ایستگاه، جمع آوری گازها و فشارافزایی و انتقال به ان جی ال دهلران برای تفکیک و مایع گیری است.

حاتمی اضافه کرد: ارسال گاز سبک به شرکت ملی گاز برای مصارف عمومی و مایعات گازی برای خوراک پتروشیمی دهلران دیگر کار این ایستگاه است و باعث اشتغال پایدار برای ۱۳۰ نفر می شود.

وی تاکید کرد: مجموعه ان جی ال دهلران و متعلقات آن پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم هر چه سریعتر بهره برداری شده و شاهد خلق ثروت در منطقه باشیم.

کد خبر: ۴۵٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha