۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
۳۲۴ نفر در ایلام از طرح یارانه دستمزد استفاده می کنند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۳۲۴ نفر در ایلام از طرح یارانه دستمزد استفاده می کنند

ایلام- شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه ۳۲۴ نفر در ایلام از طرح یارانه دستمزد استفاده می کنند، گفت: در طرح یارانه دستمزد دولت با تقبل حدود ۳۰ درصد از دستمزد کارگران سعی دارد تا به کارفرماها و واحدهای تولیدی کمک کند.

شکرالله شیرخانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرح یارانه دستمزد ظرفیتی برای کمک به واحدهای تولیدی بوده و نقش مهمی در حمایت اقتصادی از واحدها و تثبیت اشتغال دارد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید، مشوق های ویژه ای برای اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی ایلام ایجاد کرده که طرح یارانه دستمزد یکی از جمله آن ها برای سیاست های بازار کار است.

شیرخانی بیان کرد: این طرح با هدف افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، کاهش هزینه های به کارگیری نیروی جدید برای کارفرما و ارتقای سطح سرمایه کارگاه های فعال بخش خصوصی اجرا می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام افزود: استان ایلام در طرح یارانه دستمزد جزو هشت استان پایلوت کشور قرار دارد و تاکنون۳۲۴ نفر کارگر از یارانه دستمزد استفاده می کنند و توانسته اند در محل کار خود ادامه فعالیت دهند.

وی گفت: در طرح یارانه دستمزد دولت با تقبل حدود ۳۰ درصد از دستمزد کارگران سعی دارد تا به کارفرماها و واحدهای تولیدی کمک کند.

کد خبر: ۴۵٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha