۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
۳۴ دستگاه اجرایی ایلام در سامانه رصد شغل ثبت کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۳۴ دستگاه اجرایی ایلام در سامانه رصد شغل ثبت کردند

ایلام- الیاسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: طبق آخرین بررسی های انجام شده، ۳۴ دستگاه اجرایی ایلام در سامانه رصد شغل ثبت کرده اند.

نورالدین الیاسی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سال گذشته با پیگیری‌ های انجام گرفته موانع ۱۰۵ واحد تولیدی در استان ایلام رفع شد که احیای این واحدها سبب شد که حجم عظیمی به اشتغال استان اضافه شود.

وی بیان کرد: همچنین از طریق پرداخت تسهیلات همه دستگاه‌ های متولی به خصوص دستگاه‌ های تخصصی در بخش‌ های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان اشتغال ایجاد کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام عنوان کرد: امروز صنعت توریست در استان ایلام پدیده نو ظهوری شده که می‌ تواند اشتغال آفرین باشد، لذا سرمایه گذاری در این بخش می‌ تواند به اشتغال کمک کند.

الیاسی افزود: در حوزه صنعت نیز استان ایلام با بهره مندی از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی یک حرکت رو به رشد در حوزه اقتصادی توسعه اقتصادی و به تبع آن ایجاد اشتغال شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در استان ایلام حدود ۱۷ مرکز کاریابی، مراکز مشاوره شغلی و کاریابی وجود دارد که از افراد جویای کار در هر رده تحصیلی می توانند در این مراکز ثبت نام کنند و افراد متناسب با نیاز دستگاه‌ ها، شرکت‌ ها و موسسات معرفی می‌ شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار حدود ۳۴ دستگاه اجرایی در استان ایلام در سامانه رصد ثبت اشتغال داشته اند.

وی گفت: این به این معنی است که ۳۴ دستگاه اهداف و برنامه‌های حوزه سرمایه گذاری و اشتغال را در استان دنبال و رصد می‌کنند.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha