۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی احداث نیروگاه خورشیدی خانگی به مناطق محروم
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد

اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی احداث نیروگاه خورشیدی خانگی به مناطق محروم

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی احداث نیروگاه خورشیدی خانگی به مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد ظهر پنجشنبه در نشست ویژه کمیسیون اقتصادی مجمع بسیج سپاه در محل سپاه استان در اردبیل اظهار داشت: در راستای اهمیت به ارتقای همکاری‌های بانک‌ها با دستگاه‌های دولتی برای اشتغالزایی و درآمدزایی برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته است.

وی با اشاره به این که یک هزار و ۴۷۰ مورد تسهیلات در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی استان در نظر گرفته شده است بیان کرد: در این زمینه بانک‌های عامل همکاری‌های لازم برای ارائه خدمات در مناطق محروم و حاشیه‌نشین دارند و تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: مبلغ درنظر گرفته شده به مناطق روستائیان ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که ۴ درصد سود به این تسهیلات تعلق می‌گیرد و بدون شک این تسهیلات در راستای رفع مشکلات و موانع مناطق محروم حائز اهمیت است.

نیکزاد تصریح کرد: احداث نیروگاه‌های خورشیدی به عنوان یک اولویت اساسی و مبرم برای توسعه بخش اقتصاد استان حائز اهمیت است و می‌تواند درآمدزایی پایداری داشته باشد که به همین منظور باید اطلاع‌رسانی‌های لازم برای همکاری در اجرای این طرح به افراد ساکن در این مناطق ارائه شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در حال انجام است و درصدد هستیم از تمامی ظرفیت‌های استانی برای توسعه و آبادانی منطقه استفاد کرده و به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۴۰٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha