۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال اردبیل به چرخه تولید بازمی‌گردد
رئیس سازمان صمت اردبیل:

واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال اردبیل به چرخه تولید بازمی‌گردد

اردبیل- رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: اهمیت به تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت واحدهای غیرفعال که در توسعه اقتصاد و اشتغال نقش بسزایی دارند اولویت اساسی است که در این زمینه واحدهای تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی پیش‌از ظهر پنج‌شنبه در بازدید از واحدهای صنفی و صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: اهمیت به تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت واحدهای غیرفعال که در توسعه اقتصاد و اشتغال نقش بسزایی دارند اولویت اساسی است که در این زمینه برگردانی واحدهای تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازمی‌گردد.

وی بیان کرد: توسعه تولید و صنعت یک اقدام اساسی در راستای توسعه اقتصادی استان است که نیاز است با فعال‌سازی ظرفیت‌های خالی واحدها بتوانیم تولیدات داخلی را توسعه بخشیده و با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه مشکلات واحدهای تولیدی را از میان برداریم.

رئیس سازمان صمت اردبیل در ادامه با اشاره به بازرسی‌های حوزه آرد و نان نیز بیان کرد: در راستای رسیدگی به عملکرد نانوایی‌ها برخورد با متخلفان اولویت اساسی است و در این زمینه پرونده برای ۹۵ مورد تشکیل یافته است.

صادقی تصریح کرد: نصب قیمت‌های مصوب و نیز جلوگیری از کم‌فروشی از برنامه‌های اجرایی طرح‌های نظارتی و بازرسی نانوایان اردبیل است که در این زمینه این طرح با جدیت ادامه دارد تا بتوانیم از مشکلات موجود در این زمینه جلوگیری کنیم.

وی اظهار کرد: اهمیت به رعایت موازین بهداشتی و رعایت کیفیت نان از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه با افراد خاطی برخورد می‌شود تا بتوانیم با تلاش‌های انجام یافته نان باکیفیت را در اختیار هم‌استانی‌ها قرار دهیم و از مردم انتظار داریم در صرت هر گونه تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند.

کد خبر: ۳۹٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha