۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
۱۰۲ فقره تسهیلات کرونایی به فعالان گردشگری در استان سمنان پرداخت شد
معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان سمنان:

۱۰۲ فقره تسهیلات کرونایی به فعالان گردشگری در استان سمنان پرداخت شد

سمنان – معاون سرمایه‌گذاری، گردشگری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان گفت: ۱۰۲ فقره تسهیلات کرونایی به ارزش ۵.۹ میلیارد ریال به فعالان گردشگری پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد طاهریان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی میراث فرهنگی سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰۲ فقره تسهیلات کرونایی به فعالان گردشگری این استان پرداخت شد، اظهار داشت: این تسهیلات باهدف جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا به فعالان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت شد.

وی ارزش ریالی این تسهیلات را پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تسهیلات پرداختی با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه ارائه‌شده است.

معاون سرمایه‌گذاری، گردشگری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه متقاضیان پس از دریافت تسهیلات چهار ماه تنفس خواهند داشت، تأکید کرد: متقاضیان در رسته‌های صنایع‌دستی، بومگردی، دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها و سایر تأسیسات گردشگری می‌توانند نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

طاهریان بابیان اینکه افراد واجد شرایط می‌توانند برای دریافت این تسهیلات از طریق سامانه کارا ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: با پرداخت این تسهیلات تاکنون بستر لازم برای پایداری اشتغال ۲۶۲ نفر فراهم‌شده است.

کد خبر: ۳۹٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha