۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
تعاونی های مازندران ۱۷۰ میلیون دلار کالا صادر کردند
مدیرکل تعاون مازندران:

تعاونی های مازندران ۱۷۰ میلیون دلار کالا صادر کردند

ساری- مدیرکل تعاون مازندران میزان صادرات شرکت های تعاونی استان را طی هفت سال گذشته بیش از ۱۷۰ میلیون دلار انواع کالا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در سالن اجتماعات تعاون با اشاره به اقدامات و عملکرد دولت در بخش های مرتبط، انجام بیش از ۱۱۲ هزار مورد بازرسی از کارگاه ها و کارگاه های ساختمانی و معادن را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: آموزش ۲۲۰ هزار نفر ساعت برای ۲۸ هزار کارگر ساختمانی نیز از دیگر دستاوردها است.

وی تاسیس ۷۷۹ تشکل کارگری و کارفرمایی، تاسیس ۵۲ خانه بهداشت کارگری را از دیگر تلاش های حوزه تعاون برشمرد و گفت: ۵۲ خانه بهداشت کارگری در واحدهای بالای ۵۰ کارگر در استان راه اندازی شده است.

اصغری گفت: در حوزه تعاون ۵۳ تعاون توسعه روستایی در قالب طرح روستا تعاون در استان تشکیل شد و بیش از هزار و ۷۰۰ شرکت تعاونی در رشته های مختلف طی هفت سال ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون مازندران با اظهار اینکه چهار شرکت تعاون توسعه عمران با عضویت بیش از دو هزار نفر در استان تشکیل شده است، ۸۴ تعاون حوزه زنان نیز با ۶۱۰ عضو تاسیس و راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون مازندران میزان صادرات شرکت های تعاونی استان را طی هفت سال گذشته بیش از ۱۷۰ میلیون دلار انواع محصولات کشاورزی و تولیدی ذکر کرد و گفت: همچنین طی این مدت بیش از ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی ها پرداخت شده است.

اصغری ادامه داد: طی هفت سال گذشته ۹۵۰ دوره آموزشی تعاونی ها و ۲۹ نمایشگاه ملی و استانی و شهرستانی ویژه تعاون برگزار شده است.

کد خبر: ۳۷٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha