۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
پرداخت ۷۰۰ میلیارد تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای متضرر از کرونا در لرستان
معاون استاندار لرستان خبر داد

پرداخت ۷۰۰ میلیارد تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای متضرر از کرونا در لرستان

لرستان- معاون استاندار لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به ۲۵ هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از بیماری کرونا در استان پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، اسد عبداللهی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به کمک به واحدهای تولیدی و افراد خسارت دیده از کرونا اظهار داشت: دستورالعمل‌های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در جهت کمک به واحدهای تولیدی لازم الاجرا است.

وی افزود: حدود ۳۵ هزار نفر در قالب ۲۵ هزار واحد تولیدی خسارت دیده از کرونا در استان شناسایی شده که به این واحدها تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت به این واحدها در نظر گرفته شده و به افراد دارای مجوز کسب و کار و کد بیمه‌ای که در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست کارگاه‌های تولیدی با ظرفیت نیروی کمتر از ۵۰ نفر از تسهیلات استفاده می‌کنند، تصریح کرد: در مرحله بعد کارگاه‌هایی با تعداد بیشتر از ۵۰ نفر نیرو و یا افرادی که در زمان ثبت‌نام با مشکل مواجه شده‌اند، معرفی خواهند شد.

وی گفت: ۱۶ بانک عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است و تاکنون ۱۰ درصد از افرادی که در سامانه ثبت نام کرده‌اند، از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر: ۲۹٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha